کد خبر: ۳۸۹۵۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۳ - ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲

جاده خرامه به شیراز را دریابید+ گزارش تصویری

جاده خرامه به شیراز، مسیری 75 کیلومتری است که پس از مدت ها، هنوز رنگ آبادانی را به خود ندیده است
به گزارش شیرازه به نقل از صدای خرامه، این جاده که در گذشته یکی از راه های مواصلاتی پر تردد استان کرمان به شیراز بوده است هم اکنون بیش از آن که به یک راه مواصلاتی شبیه باشد به قتلگاه شباهت بیشتری دارد، پس از گذشت 40 روز، هنوز کشته شدن یک خانواده چهار نفری در فروردین امسال را فراموش نکرده ایم.

رانندگان تاکسی های بین شهری، برای امرار معاش زندگی خود، این جاده خطرناک را روزانه 4 بار طی می کنند ولی حادثه از آنچه که فکر می کنید به آنها نزدیک تر است.

حال به درد و دل چند تن از رانندگان گوش می کنیم: اکبر کشاورز در ابتدای حرف های خود از چاله و دست اندازهای بیش از حد این جاده شکایت می کند چرا که در روستای آبشور که در این مسیر قرار دارد به ازای هر خانوار یک دست انداز ایجاد شده است.

وی علت انصراف و عدم حضور دانشجویان در دانشگاه های خرامه و همچنین پزشکان متخصص در بیمارستان جوادالائمه را وجود این مشکلات معرفی کرده و در ادامه گفت وقتی که می خواهیم یک مریض را به بیمارستان های شیراز برسانیم، اگر تند برویم به بیمار آسیب می رسد و اگر کند حرکت کنیم ممکن است مرگش فرا رسد.

کشاورز در ادامه از هزینه های گزاف تعمیراتی سخن به میان آورد و گفت قیمت لنت 7 برابر شده و تعمیرات جلوبندی در مقایسه با سال گذشته رشد 800 درصدی داشته است. وی در پایان از مسئولین مربوط گلایه کرد و گفت شهرک صنعتی راه نمی افتد مگر با پی گیری حل این مسئله.

محمدرضا آب پیما، یکی دیگر از رانندگان این خط، ضمن همکاری با خبرنگار صدای خرامه جهت تهیه عکس از این جاده، یکی از عوامل کند شدن تسطیح جاده خرامه به شیراز را جلوگیری از تخریب یکی از خانه های روستای تنگ قیر که در مسیر بهسازی جاده است معرفی کرد. شانه های خاکی با یک متر عمق و عقب افتادن پروژه زیر گذر آرامستان بهشت احمدی نیز غیر قابل انکار است.

همان طور که گفته شد، در حال حاضر، محور خرامه به شیراز، بزرگترین مشکل شهرستان محسوب می شود چرا که سرچشمه مشکلات دانشگاه و بیمارستان، کمبود شغل، مهاجرت، تصادفات و بسیاری از این قبیل از همین جا نشات می گیرد. حال این گفته مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس را بازگو می کنیم که قسمت اول این جاده (مسیر خرامه- ایزدخواست) تا خرداد ماه سال 92 به بهره برداری خواهد رسید.

به امید روزی که "صدای خرامه" خبر بهره برداری جاده خرامه به شیراز را منعکس کند.



نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد اسماعیلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
0
واقعا قتلگاه هست از شیراز که به سمت خرامه میریم ده دقیقه اول راه باید چشمانتون رو ببندیدن ماشین ها میلی متری از کنار هم رد میشن بخاطر دست انداز ها گاهی همچین انحراف به چپ و راست پیدا می کنند که نزدیکه شاخ به شاخ به ماشین روبرویی بخورند خدا خیرتون بده اگه مشکل این جاده رو خوب رسانه ای کنید تا حل بشه عده زیادی دعاتون می کنند....
کشاورز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
0
من اینجا قول میدم این جاده تا 100 سال دیگه هم درست نمیشه به چند دلیل:
1-نظارت بر روند اجرای این کار واقعا ضعیف است
2- تاحالا چند پیمانکار پولهای حسابی به جیب زدند و خودشونم جیم زدند
3-کسی دلسوز واقعی نیست آخه تمام مسئولین خرامه غیر بومی هستند.
غریبه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲
0
اگه به من رای بدین یک ماهه اونو کامل می کنم . !!!!!!!!!!!!!!!!!