کد خبر: ۳۸۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۸ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۲
امام جمعه آباده

دادستان به بدحجابان تذکر توام با تهدید بدهد

به گزارش شیرازه به نقل از آباده نما، نماز جمعه سیاسی عبادی این هفته، در روزهای آغازین ماه مبارک رجب با حضور پرشور مردم ولایت مدار شهرستان آباده به امامت حجت الاسلام سید حسن موسوی خراسانی امام جمعه و نماینده ولی فقیه شهرستان آباده در مصلی مسجد جامع شهرستان برگزار گردید.

خطیب نماز جمعه شهرستان در خطبه اول نماز در باب افراد خودبین که اعمال خود را بزرگ می شمارند و همچنین افرادی که گناه خود را فراموش می کنند گفت اولا سعی کنیم گناه نکنیم ولی اگر هم خدایی نکرده گناهی از ما سر زد بلافاصله استغفار کنیم چرا که ملائکه الهی تا چند ساعت گناه انسان را در پرونده اعمال او نمی نویسند.

وی در مورد وسوسه شیطان نیز گفت یکی از سخنان شیطان خطاب به نوح پیامبر این بود که اگر عصبانی شدید مرا دریابید و بدانید من آنجا هستم و ادامه داد ما باید با گفتن یک اعوذبالله و ترک محل گناه به این وسوسه شیطان پایان دهیم و بدانیم که شیطان بر روی آتش عصبانیت ما هیزم می اندازد.

حجت الاسلام سید حسن موسوی خراسانی در ادامه وسوسه های شیطان افزود: خیلی از مشکلات و جنگهای خانوادگی خانواده های امروز به خاطر یک حرف است، دختر و پسری که با انبوهی از آرزوی به آینده با هم ازدواج کرده، یک برخورد را به معنا گرفته است و همین شده پرونده و در نهایت هم کار به طلاق کشیده می شود.

خطیب نماز جمعه شهرستان در مورد قضاوت در امور گفت هر زمان خواستید قضاوت کنید بدانید شیطان حاضر است و سعی میکند قضاوت شما را خراب کند، لذا گفته اند قاضی همیشه بر لبه جهنم راه می رود و هرلحظه ممکن است به داخل آتش سقوط کند.

حجت الاسلام سید حسن موسوی خراسانی در خطبه دوم نماز نیز ضمن بیان اهمیت بیانات رهبری در مورد انتخابات گفت این تاکیدات مکرری که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بر مساله انتخابات دارند و در مورد فرد اصلح شرایطی مطرح می کنند، نشان دهنده اهمیت بسیار بالای این مساله است.

وی ادامه داد ما در یک موقعیت سرنوشت سازی هستیم و هر روز به توطئه های دشمن نزدیکتر می شویم و لازم است رئیس جمهور یک کشور منادی اسلام، مکتب آزادی بخش تشیع، یک انقلاب بزرگ و یک ملت عظیم باشد.

خطیب نماز جمعه شهرستان در ادامه گفت روزانه نمایندگان کاندیداهای ثبت نام کرده به ما مراجعه می کنند که ما ضمن خیر مقدم  به این دوستان، خوشحالیم از اینکه مجموعه ای دلسوزی کرده اند و تشخیص داده اند که باید حضور پیدا کنند، لذا مردم ما نیز علاوه بر گوش به فرمان بودن رهبری نظام و عملی کردن توصیه های ایشان در مورد فرد اصلح، خودشان نیز خوشبختانه آنقدر تجربه انتخابات دارند که بتوانند شخص اصلح را انتخاب کنند و به او رای بدهند.

حجت الاسلام سید حسن موسوی خراسانی در پایان نیز درخواستی از دادستان شهرستان آباده داشت و گفت دادستانی محترم که مدعی العموم مردم است در مورد وضع حجاب و مساعل خیابانی شهر و عده ای انسان بی سر و پا که عامل بی آبرویی شهرند، امیدواریم این درخواست ما را از نماز جمعه بپذیرند و تذکراتی توام با تهدید به این انسان نماهای بی غیرت و پدران و شوهران بی غیرت تر از آنها بدهند.

نظرات بینندگان