کد خبر: ۳۹۰۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۹ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲

گستاخی خودروهای حامل قاچاق و چند سوال از فرمانده نیروی انتظامی فارس+عکس

چند شب پیش حوالی ساعت 10 در بلوار شعید نعیمی 2 خودرو قاچاق که تحت تعقیب پلیس لامرد بودند، گفته می شود که این دو خودرو پارس و 405 خودرو ایسوزو حامل سوخت قاچاق را اسکورت می کردند.
به گزارش شیرازه به نقل از لامرود- چند شب پیش حوالی ساعت 10 در بلوار شهید نعیمی 2 خودرو قاچاق که تحت تعقیب پلیس لامرد بودند در همین حال خودرو 405 برای اینکه از دست ماموران پلیس جان سالم به در ببرد، پس از به هم خوردن تعادل خودرو خود با جوان راکب موتورسیکلت برخورد می کند و باعث مصدومیت شدید وی می شود.

حادثه تلخ شب گذشته در ابتدای اتوبان شهید نعیمی موجی از اعتراضات مردمی را در پی داشت، حرف دل مردم این بود تا کی باید خودروهای قاچاقچیان وسیله ای برای گرفتن جان مردم شهرستان باشد و وقوع چنین حوادث تلخی که از ابتدای امسال 2 کشته و 2 مصدوم شدید را به همراه داشته ادامه پیدا کند؟


ذکر چند نکته در این جا ضروری به نظر می رسد.

نکته اول: در طی دو هفته اخیر اقدامات قابل توجهی و گسترده ای از سوی ستاد فرماندهی منطقه انتظامی لامرد به منظور برخورد قاطع با خودروهای حامل قاچاق انجام گرفته است و هیچ کس منکر این موضوع نیست، اما آیا سردار فرماندهی محترم نیروی انتظامی فارس می توانند بگویند اندکی هم تاثیر مثبت در این موضوع مشاهده می شود یا نه؟!

نکته دوم:آیا تیراندازی ممتد توسط نیرو های انتظامی شب هنگام در داخل محدوه شهر امری واجب است و آیا نمی توان تعقیب و گریز های پلیس برای خودرو های حمل قاچاق قبل از ورود به شهر انجام شود؟

نکته سوم:این همه گستاخی و جسارت عوامل قاچاق نسبت به نیروی انتظامی و دهن کجی به قانون حاکم بر جامعه از کجا سرچشمه می گیرد؟ آیا قسمتی از وضعیت فعلی پیش آمده را مرتبط با عملکرد ضعیف ناجا نمی بینید؟

نکته چهارم: استقرار چند روزه یگان ویژه انتظامی فارس در سطح شهرستان لامرد در راستای مقابله جدی و قاطع با عاملان قاچاق کالا و سوخت هزینه های جوابگوی وضعیت نابسمان فعلی هست یا نه؟

واقعیت این است که مردم از وضعیت به وجود آمده به شدت گلایه مند هستند و منتظر اقدامات سریع و قاطع مسئولان مربوطه خواهند ماند.

انتقال جوان مجروح به وسیله اورژانس هوایی به دلیل شدت جراحات


http://www.lamrood.ir/sysnews_img/photos/IMG-06820.jpg



http://www.lamrood.ir/sysnews_img/photos/IMG-0684.jpg



http://www.lamrood.ir/sysnews_img/photos/IMG-06880.jpg


برچسب ها: پلیس ، لامرد ، لامرود ، گستاخی
نظرات بینندگان