کد خبر: ۳۹۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۶ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۲

طلاب و دانشجویان شیرازی حامی دکتر جلیلی به آیت الله مصباح نامه نوشتند

آنهایی که بنا را برتقابل و تخریب درون گفتمانی گذاشته اند، نه از دلسوزان بلکه از خائنین به گفتمان انقلاب اسلامی هستند.
به گزارش شیرازه به نقل از غریو جمعی از طلاب و دانشجویان حامی سعید جلیلی در شیراز در نامه ای خطاب به آیت الله مصباح یزدی اعلام کردند: آنهایی که بنا را برتقابل و تخریب درون گفتمانی گذاشته اند، نه از دلسوزان بلکه از خائنین به گفتمان انقلاب اسلامی هستند.
 
متن نامه به شرح زیر است:

محضر علامه بصیر حضرت آیت الله مصباح یزدی(دامت برکاته)

سلام علیکم

امروز در دهه چهارم پیشرفت و عدالت که در شرایط حساس پیچ تاریخی قرار داریم و همچنین پس از بیداری امت اسلامی در سراسر جهان که نوید تمدن نوین جهانی اسلامی را می دهد، برای تحقق آرمان های جهانی انقلاب اسلامی و مکتب اسلام ناب محمدی با تفسیر بزرگ­مرد تاریخ امام خمینی(ره) راهی طولانی و دشوار پیش رو داریم. مسیری که با تبعیت محض از هدایت های الهی و حکیمانه ولی فقیه زمان امام خامنه ای (ارواحناله الفداه) آسان و هموار خواهد گشت.

نگاهمان به انتهای افق و در اندیشه مان فتح سنگرهای کلیدی جهان و انشاالله با ظهور حضرت ولی عصر (عج الله تعالی فرجه الشریف) تحقق کامل حاکمیت اسلام است، اما اکنون عرصه ی مهم و سرنوشت ساز انتخابات را پیش رو داریم که مظهر جمهوریت نظام و مصداق حماسه سیاسی است. در این میان دشمنان خارجی با فتنه انگیزی و از طرفی کینه توزان قدرت طلب داخلی به زعم خود قصد دارند تا مانعی بر حرکت شتابان امت ولایتمدار ایران اسلامی ایجادکنند.

حضرت علامه و استاد اخلاق عزیز؛

بار دیگر حضور جهادی شما عالم وارسته را در این عرصه خطیر حماسه ی سیاسی شاهد هستیم که با تمام آبرو و دارایی خود عَلَمِ تکلیف محوری و ولایت مداری را به دوش کشیده اید و مانند همیشه تنها با خداوند متعال معامله کرده اید.

اما متاسفانه آنچنان که می بینیم فضای سیاسی کشور چنان رو به بی اخلاقی و حرمت شکنی رفته است که جایگاه بزرگوارانی چون شما که ایستادگی و جانبازیتان در دفاع از ولایت و خط اسلام ناب محمدی (ص) بر هیچ کس پوشیده نیست نیز، از گزند تندروی ها و کینه ها در امان نمانده است.

فراموش نکرده ایم، هرگاه دشمنان مکتب اسلام ناب محمدی(ص) عرصه را بر انقلاب اسلامی تنگ می داشتند و یا با شبهه افکنی ها، تهمت ها و توهین ها بر ولایت فقیه، ایمان ما را نشانه می رفتند، دل قُرص می داشتیم که حکیم متالٌه ای چون شما همیشه در صحنه است که نور اسلام را از میان غبار ابهامات بر دل ما می تاباند و با روشنگری های بی دریغ خویش تمام آبرو و هستی اش را در طبق اخلاص دفاع از ولایت مطلقه فقیه می گذارد.

ما هیچگاه مبارزات سیاسی، فرهنگی حضرتعالی را همراه با یاران انقلاب مانند شهید بهشتی، شهید مطهری و امام خامنه ای(اروحنا له الفداه) و...فراموش نخواهیم کرد. راه اندازی نشریه ایدئولوژیک و مبارزاتی انتقام، نوشتن اعلامیه های ضدرژیم شاهنشاهی و...گوشه ای از این سوابق مجاهدگونه در قبل از انقلاب است.

"ذوالشهادتین" امام(ره) و شاگرد اخلاق آیت الله بهجت(ره)؛

فراموش نکرده ایم مجاهدت های شما را در دفاع عقیدتی و تئوریک در مناظره های علمی در برابر اندیشه های التقاطی و مارکسیستی، حضور مداوم و موثر در انقلاب فرهنگی دانشگاه ها، اقدام عملی برای تحول در حوزه های علمیه، تربیت طلاب مستعد، حضور در جبهه های جنگ و آن زمانیکه "یک تنه به مصاف خناسان مسلط" رفتید و تریبون نمازجمعه را تبدیل به دفاع عقیدتی از نظام سیاسی اسلام کردید.

ما دوران دوم خرداد را که نشریات زنجیره ای با سیل شبهات و توهین ها به مقدسات و احکام اسلامی افکار عمومی جامعه را هدف گرفته بود و حضرت­عالی چون چراغ راهی با "منطق قوی و مستحکم" به میدان آمدید و آماج اهانت سکولارهای غرب زده قرار گرفتید و از طرف نائب امام زمان(عج) هم لقب "عقبه تئوریک نظام" به حضرت­عالی داده شد را از یاد نخواهیم برد همچنان که روشنگری های عمارگونه حضرت­عالی در فتنه 88 فراموش نمی کنیم.

فیلسوف برجسته و مطهری زمان؛

بی تقوایی و هتاکی هایی که امروز دوباره به­ سوی حضرت­عالی جهت گیری شده است را دقیقا ادامه همان اهانت های سال های گذشته می دانیم که به بهانه ای کینه قدیمی خود را عیان کرده اند و قصد انتقام گیری دارند تا در حرکتی ارتجاع گونه نگذارند گفتمان اصیل انقلاب اسلامی تداوم پیداکند.

اکنون در شرایطی که مصاف جبهه "عدالت، مقاومت و پیشرفت" با جبهه "تبعیض، سازش و توسعه" به اوج خود رسیده است، و انشقاق و دو دستگی جریان عظیم حزب الله را در دستور کار دارند، ما به عنوان فرزندان معنوی حضرت­عالی در جمع طلاب و دانشجویان حامی دکتر سعیدجلیلی در شیراز که بسیاری از آموخته هایمان را از شما داریم ضمن ارج نهادن بر مقام معنوی و علمی برجسته حضرت­عالی اقدامات هتاکانه و تخریب گرایانه عده ای نوکیسه سیاسی را مایه ی رسوایی بیش از پیش آنها دانسته و به صراحت اعلام می کنیم آنهایی که بنا را برتقابل و تخریب درون گفتمانی گذاشته اند، نه از دلسوزان بلکه از خائنین به گفتمان انقلاب اسلامی هستند.

ما پیروزی خود را در اخلاص، تقوا، وحدت میان جبهه مقاومت و تبیین ایجابی گفتمان انقلاب اسلامی می دانیم، چراکه از شما آموختیم که خدای سیاست همان خدای جبهه و جنگ است.

لذا امیدواریم با دعای خیر حضرت­عالی در حق ارادتمندان خود، این مسیر را تا تحقق تمدن اسلامی به سلامت طی کنیم.

سخن را با فرمایشی از امیرالمومنین حضرت علی(ع) تمام می کنیم: "کوه ها از جای کنده می شوند، تو پا برجا باش؛ دندان هایت را به هم بفشار. کاسه سرت را به خدا بسپار. قدمهایت را بر زمین استوار کن. چشم به آخرین صفوف دشمن بدوز و از برق سلاح­هایشان ترس به دل راه مده. و بدان که پیروزی از سوی خدای سبحان است."

سایه ی امام خامنه ای ارواحنا له الفداه مستدام

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاتهi

طلاب و دانشجویان حامی  دکتر سعید جلیلی در شیراز

نظرات بینندگان