کد خبر: ۳۹۱۹۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۷ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۲

اینجا زمین خاکی فوتبال نیست!

در این مکان نه جایی به عنوان سالن انتظار ونشستن مسافر است و نه آبی برای نوشیدن و نه سرویس بهداشتی و.....
به گزارش خبرنگار شیرازه از پاسارگاد، شهرستان پاسارگاد یکی از پر تردد ترین شهرستانهای استان فارس است.
 این شهرستان یه دلیل وجود چهار مرکز آموزش عالی میزبان دانشجویان از سراسر استان بوده و به دلیل موقعیت جغرافیایی شهرستان که  مبادی ورودی شهرستانهای ارسنجان و خرم بید هست، تعداد زیادی از مسافران این شهرها باید از سعادت شهر به طرف شهر خود حرکت کنند.
متاسفانه یکی از کمبودهای مهم این شهرستان وجود پایانه مسافربری است. پایانه ای که (زمین خاکی)این روزها از آن استفاده می شود دل هر مسافری و هر انسانی را به درد می آورد. در این مکان نه جایی به  عنوان سالن انتظار و نشستن مسافر است و نه آبی  برای نوشیدن  و نه سرویس بهداشتی و......این در حالی است که شهرستانهای همجوار با اینکه خیلی کمتر از شهرستان پاساگاد مسافر دارند پایانه ای باتمام امکانات دارند.
نکته دوم  این است که به طور مداوم این پایانه خاکی در حال جابجایی است از این طرف خیابان به آن طرف از بالا به پایین و حالا هم به گفته خود رانندگان به نقطه کور شهر گویی قصد مهاجرت دارند. امیدواریم مسولین شهرستان پاسارگاد چاره ای بیندیشند.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
0
ایول
وحید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
0
واقعا که درسته.
حاجمنصور رنجبر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
0
سلام این مشکل چندین ساله شهرستان میباشد که رفع نشده واین طور که مشخص است هیچ موقع هم رفع نخواهد شد .فقط در این بین تنها مسافر میباشد که سرگردان میباشد .راننده که در طول سال دو بار کرایه خود را گران میکند یا آن شخصی که در یک دکه نشسته و صورت حساب به راننده میدهد هیچ ضرری نمیکند.
شهرام یزدانیان نژاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۲
0
مشکلات سعادت شهر از این حرفها گذشته وعلیرغم انعکاس در برنامه های مختلف از جمله برنامه بازتاب با حضور فرماندار سابق هنوز مرتفع نشده است مشکلاتی از قبیل نداشتن پایانه مسافربری-نداشتن ساختمان در خوردانشگاههای شهرستان-نداشتن محل تفریح مناسب جهت شهروندان وووو....تو خود بخوان حدیث مفصل ازاین مجمل.....