کد خبر: ۳۹۱۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۳ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۲

دلایل استاندار فارس برای عدم حضورش در جمع دانشجویان

اعلام می‌کنم که آمادگی داریم هر سوالی که دانشجویان داشته باشند، در جمع دوستانه پاسخ دهیم.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، استاندار فارس جمعه‌ شب در جمع دانشجویان معتکف در مسجد دانشگاه شیراز، با اشاره به نزدیکی زمان انتخابات، اظهار داشت: دشمنان برای ما از پیش از زمان انتخابات و در زمان نام‌نویسی کاندیدا‌ها و حتی برای بعد از انتخابات، خط و نشان کشیده‌اند و این به دلیل شرایط ویژه این مسئله است.

حسین صادق‌‌عابدین افزود: بسیاری علاقمند هستند که هزینه انتخابات را به گردن رهبری بیندازند، اما باید توجه داشته باشند که قانون، شرایط و مسئولیت‌ها را مشخص کرده و هیچ فردی حق ندارد، چنین کاری را انجام دهد.

صادق‌عابدین با اشاره به دعوت دانشجویان دانشگاه شیراز از وی برای حضور در این دانشگاه و پاسخ به پرسش‌های دانشجویان، بیان داشت: پیش از عید نوروز، دو مرتبه از من برای حضور در دانشگاه شیراز دعوت شد که به دلیل شروع بازگشت دانشجویان به شهر‌هایشان و حضور نداشتن آن‌ها، در جلسه پرسش و پاسخ حضور نیافتم.

استاندار فارس ادامه داد: اکنون اعلام می‌کنم که آمادگی داریم هر سوالی که دانشجویان داشته باشند، در جمع دوستانه پاسخ دهیم.

این مسئول اضافه کرد: همچنین تاکید می‌کنم که بالا و پائین شهر تفاوتی ندارد و ما شهروندان محترم استان فارس هستیم.

وی گفت: جنوب و شمال کشور و هر جای ایران، سرای ما است که البته وظیفه داریم به محرومان و مستضعفان، خدمت بیشتری ارائه دهیم.

بنابر این گزارش از اواخر مهر ماه سال گذشته، دانشجویان پس از نامه‌نگاری‌ها و دعوت‌های متعدد از استاندار فارس به مدت چهار ماه، نتیجه نگرفتند و در پایان روابط عمومی استانداری فارس از حضور استاندار در هفته نخست اسفند 91 در دانشگاه شیراز طی نامه‌ای خبر داد.

همچنین رئیس دانشگاه شیراز بنا به درخواست دانشجویان، در نامه‌ای از این مقام مسئول برای 21 اسفند ماه دعوت کرد، اما باز این امر محقق نشد که در نتیجه دانشجویان به نشانه‌ اعتراض جلسه نمادین پرسش و پاسخ برگزار کردند.

بی‌تردید مکاتبات و درخواست‌های دانشجویان در استانداری فارس به شکل مناسبی به استاندار این استان اطلاع‌رسانی نشده که البته این موضوع از سابقه طولانی برخوردار است و این‌گونه به نظر می‌رسد که عواملی در این مجموعه عریض و طویل و همچنین بعضی اداره‌ها و ارگان‌ها، تمایلی به تعامل مناسب مدیران و مسئولان فارس با اقشار گوناگون جامعه ندارند.

نظرات بینندگان