کد خبر: ۳۹۲۸۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۷ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۲

دبیر ستاد مردمی دکتر جلیلی در فارس رسما منصوب شد

بر اساس اطلاعیه شماره ۶ ستاد مردمی دکتر جلیلی (حیات طیبه) مهندس اسماعیل رئیسی رسما به عنوان دبیر ستاد مردمی دکتر جلیلی در استان فارس معرفی شد.
به گزارش شیرازه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد مردمی دکتر جلیلی در فارس، ستاد حیات طیبه در اطلاعیه شماره ۶ خود نوشت:  "از زمان اعلام نامزدی برادر متعهد جناب آقای دکتر سعید جلیلی برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و تحقق حماسه سیاسی، اقشار مختلف مردم سراسر کشور آمادگی خود را برای رساندن پیام داکتر سعید جلیلی اعلام کرده اند. از این رو به منظور ساماندهی موثرتر موج استقبال مردمی مقرر گردید تا در هر استان، شورایی از معتمدین مردمی تشکیل شود تا بر اساس مرامنامه منتشر شده در ستاد حیات طیبه نسبت به جذب، هدایت و فعال سازی ظرفیت های عظیم مردمی اقدام موثر به عمل آورند.”

این اطلاعیه در ادامه ضمن معرفی دبیران ستادهای استانی، مهندس اسماعیل رئیسی را به عنوان دبیر ستاد مردمی دکتر جلیلی در فارس معرفی کرد.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۲
3
آدمی گه با زور میخواد رای بیاره دیگه رییس ستاد نمیخواد
ناشناس
اونایی می خوان با زور رای بیارن که رایشون از ارای باطله کمتر بود و می گفتن تقلب شده و امروز هم اعوان و انصارشون مدعی هستند پیرمرد 80 ساله ناجی کشوریه که 70 درصدش جوون هستند جیگر!