کد خبر: ۳۹۳۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۳ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۲
توسط رئیس دادسرای جنایی شیرار صورت می‌گیرد

بررسی حادثه برمشور شیراز

رئیس کل دادگستری فارس گفت: حادثه برمشور شیراز و علل قربانی شدن هفت تن از کارکنان در محل دفن زباله این شهر توسط رئیس دادسرای جنایی شیراز در دست بررسی است.

به گزارش شیرازه به نقل از  فارس از شیراز، ذبیح‌الله خداییان بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: برای حادثه سایت بازیافت برم‌شور شیراز تشکیل پرونده شده و بررسی‌های مقدماتی این پرونده، آغاز شده است.

وی افزود: پس از وقوع این حادثه دستگاه قضایی بر اساس وظیفه، پرونده‌ای در دادسرای جنایی شیراز تشکیل داده و با مسئولیت معاون دادستان و رئیس دادسرای جنایی، موضوع را در دست بررسی دارد.

رئیس کل دادگستری فارس گفت: سایتی که علیه برخی روزنامه‌ها در مورد انعکاس سفارشی حادثه برمشور شیراز اتهام دریافت پول را مطرح کرده است باید توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بازخواست و صحت یا غیرواقع بودن این ادعا مشخص شود.

بر این اساس در همین جلسه، تنی چند از خبرنگاران در حضور ذبیح‌الله خداییان مطلب درج شده در این سایت با عنوان «آقای شهردار! نمی‌شود با پول مرگ هفت نفر را پنهان کرد» را مصداق نشر اکاذیب و تهمت به خود دانستند.

تعدادی از عکاسان به زحمات چند روزه خود در انعکاس خبر از سایت برمشور با وجود فضای متعفن و بوی غیرقابل تحمل و در حالی که تا زانو در زباله فرو رفته بودند، اشاره کردند.

به گزارش فارس، یکی از سایت‌های خبری شیراز از پیشنهاد شهرداری این شهر مبنی بر ارائه گزارش به نفع شهردار و مثبت نشان دادن اقدامات شهرداری این شهر در مقابل اخذ پول هنگفت به این سایت خبر داده و ابراز داشته که برخی از روزنامه‌های محلی این شهر در مقابل گرفتن پول گزارشات مربوط به حادثه برمشور را غیر واقع و در دفاع از شهرداری شیراز منتشر کرده‌اند.

انتهای پیام/

نظرات بینندگان