کد خبر: ۳۹۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۵ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۲
امام جمعه شیراز:

کاندیداها بدانند در نظام جمهوری اسلامی رقابت می کنند

می خواهیم شور و نشاط انتخاباتی داشته باشیم اما ایجاد چنین فضایی نباید با ایجاد فضای نفرت و آلودگی همراه باشد، چراکه باید شور و نشاط انتخابات با جلب افکار مردم به سمت خوبی ها انجام شود.
به گزارش خبرنگار شیرازه، در حاشیه مراسم غبار روبي و عطر افشانی حرم مطهر سيد علاالدين حسين(ع) نماینده ولی فقیه در استان فارس در جمع خبرنگاران گفت: از جمله مواردی که باید در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری به آن توجه شود، حفظ اخلاق انتخاباتی است که در این راستا کاندیداها، مردم و ستادهای انتخاباتی باید به آن توجه خاص و ویژه داشته باشند.
آیت الله اسدالله ایمانی تصریح کرد: مهمترین بحث در میان کاندیداهای ریاست جمهوری توجه به نظام جمهوری اسلامی است؛ چراکه آنان باید به یاد داشته باشند که در یک نظام جمهوری اسلامی رقابت می کنند و مردم برای انتخاب رئیس جمهور در نظام جمهوری اسلامی به آنها رأی دهند. لذا رئیس جمهور در نظام جمهوری اسلامی تحت امر ولایت و رهبری است و رقابت برای کسب پست ریاست جمهوری نیز بر پایه همین اصل است.
وی بیان کرد: ما می خواهیم شور و نشاط انتخاباتی داشته باشیم اما ایجاد چنین فضایی نباید با ایجاد فضای نفرت و آلودگی همراه باشد، چراکه باید شور و نشاط انتخابات با جلب افکار مردم به سمت خوبی ها انجام شود.
آیت‌الله ایمانی با اشاره به اینکه باید از سیاه نمایی خودداری کرد، افزود: در 10 دولت گذشته همواره نقاط ضعف و قدرت فراوانی وجود داشته که همه باید تلاش کنند نقاط ضعف را پوشش و نقاط قوت را تقویت کنند و رئیس جمهور آینده ما باید ولایت مدار و اعتقاد عملی به ولی فقیه داشته باشد و پاسخگویی به نیاز مردم را مدنظر قرار دهد.
انتهای پیام/523

نظرات بینندگان