کد خبر: ۳۹۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۲ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۲

کمیته دانشجویی حمایت از جلیلی در شیراز+اسامی

این کمیته با صدور بیانیه ای مواضع و دلایل حمایت خود از جلیلی را عنوان کرده است.
کمیته دانشجویی حمایت از دکتر جلیلی در شیراز اعلام موجودیت کرد. این کمیته با صدور بیانیه ای مواضع و دلایل حمایت خود از جلیلی را عنوان کرده است.

متن کامل بیانیه کمیته دانشجویی شیراز که در پایگاه اطلاع رسانی ستاد مردمی دکتر جلیلی در استان فارس منتشر شده به  به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

"إن الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا تتنزل علیهم الملائکة ألا تخافوا ولا تحزنوا وأبشروا بالجنة التی کنتم توعدون”

این روزها، روزهای سرنوشت ساز و مهمی است. روزهای مهم انتخابات، روزهایی که سرنوشت چند سال آینده قوه ی مجریه ام القرای جهان اسلام در گرو آن است. کیست که نداند بر سر پیچ تاریخی قرار داریم؟ و کیست که نداند انقلاب اسلامی هم اکنون هزینه مقاومت خود را می پردازد؟ دو راهی ای که اکنون در برابر مردم ما قرار دارد، گفتمان "مقاومت، عدالت و پیشرفت” در برابر گفتمان”سازش، تبعیض و توسعه”. اما باید دید که چگونه می توان همزمان سازش نمود و محور شرارت بود؟ و آیا این دلیلی بر دوری از سازش و تسلیم نیست؟ آری اسلام ما را به سیاست اسلامی دعوت می کند و سیاست اسلامی ما را به دوری از ذلت. اگر مستکبرین جهان بخواهند انقلاب اسلامی را به خاک مذلت بنشانند، انقلاب اسلامی نیز بر اساس ساز و کار و منطق دینی خود به مقاومت برخواهد خواست و دشمنان خود را آماده سیلی های پیاپی می نماید. شاید نماد و نمود این چنین مقاومتی را بتوان در سیاست خارجی چند سال گذشته جستجو نمود. سیاست خارجی ای که پس از چند سال سازش و تسلیم تغییر یافت و یکی از افراد شاخص این تغییر، دکتر سعید جلیلی بود.

زهی خیر و شرف و برکت که به فضل الهی مردی از جنس گفتمان ناب امام روح الله(ره)، برخاسته از میان جمع بسیجیان خمینی پا به عرصه انتخابات نهاد. مردی از تبار خاکی پوش های بی ادعا، گمنامی مقاوم در برابر مستکبرین، ساده زیستی همچون شهید رجایی ها و ولایتمداری از نسل مالک اشترهای زمان. مردی که بر حضور و بروز هرچه بیشتر گفتمان انقلاب اسلامی در زمینه های متعدد تاکید دارد و در اظهار آن – چه در سخن، چه در عمل– باکی ندارد.

دانشجویان دانشگاههای شیراز که در ابتدا با نامه دعوت ۳۳۰ نفر از فعالان دانشجویی شیراز و سپس با تشکیل ستاد دعوت از دکترجلیلی پیشگام حماسه سیاسی  و دعوت از اصلح بودند، امروز نیز به صورت خودجوش و با دغدغه ای انقلابی کمیته دانشجویی حمایت از دکتر سعید جلیلی در دانشگاه های شیراز را رسما اعلام می کنند.

کمیته  دانشجویی دکترسعید جلیلی در شیراز، براساس تکلیف دینی و انتخاب اصلح با تمام توان به حمایت از سعیدجلیلی خواهد پرداخت، چراکه وی را نزدیکترین فرد به شاخص های موردتاکید امام خامنه ای(ارواحناله الفداه) می دانیم. ما سعید جلیلی را فردی بی حاشیه، با اخلاق و متقی، مقاوم و شجاع در برابر استکبارجهانی، حامی مستضعفین و معتقد به عدالت اجتماعی، وابسته نبودن به کانون های قدرت و ثروت، ساده زیست، قانون مدار، آگاه و مسلط نسبت به مسائل کلان نظام در حوزه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و همچنین معتقد و عامل به اسلام ناب محمدی(ص) می دانیم فلذا حمایت از ایشان را برخود تکلیف دانسته ایم.

فان حزب الله هم الغالبون

اعضای شورای مرکزی کمیته دانشجویی حمایت از دکتر سعید جلیلی در شیراز: علیرضا فقیر، سیدحامد ترابی، میلادفریدنیا، پیمان خسروی، رضا جامعیان، محمدجواد جلال فرد، مرتضی جمالی، حسین شهبازی، زهیر بردبار، مجتبی رئیسی

نظرات بینندگان