کد خبر: ۳۹۶۹۷
تاریخ: ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۷:۲۹


کشف آمریکا توسط ایرانیان و... یا کریستف کلمب! + فیلمReviewed by گروه چشمان منتظر on Jun 6Rating: 5.0کشف آمریکا توسط ایرانیان و... یا کریستف کلمب! + فیلم - به سوی بیداریولی ما امروز هزاران دلیل برای شما داریم که نشان می‌دهد صدها سال قبل از کشف قاره امریکا توسط کریستف کلمب اقوام ایرانی در انجا زندگی می‌کردند

آیا شما هم تا به امروز می‌پنداشتید قاره امریکا را کریستف کلمب کشف کرده است و یا اینکه تا قبل از این افراد دیگری به این قاره مسافرت نکرده بودند.

کشف آمریکا توسط ایرانیان و... یا کریستف کلمب کشف آمریکا توسط ایرانیان و... یا کریستف کلمب! + فیلم

ولی ما امروز هزاران دلیل برای شما داریم که نشان می‌دهد صدها سال قبل از کشف قاره امریکا توسط کریستف کلمب اقوام ایرانی در انجا زندگی می‌کردند و یا اینکه این قاره و کشورهای آن را ایرانیان نامگذاری کرده‌اند و بسیاری از اقوامی که امروز در کشورهای مختلف قاره امریکا زندگی می‌کنند ایرانی هستند.


( ویدئوی سخنرانی راجع به کشف قاره آمریکا و حضور ایرانیان در این قاره ( انتشار توسط موسسه موعود ))

 

اما مسئله مهمی که بعد از اشاره به این واقعیت تاریخی به نظر می رسد، این است که کشتار وسیع و نسل کشی و ریشه کنی کامل بسیاری از بومیان آمریکا با چه هدفی بوده و آیا حذف بسیاری از ایرانیان و دیگر اقوام ساکن آنجا با خشونت های وحشیانه و کشتارهای وسیع از اهداف جوامع مخفی و موسسان آمریکای نوین بوده و حضور آنان در آمریکا سدی برای مقاصد شوم و ساخت سرزمین رویایی و موعود آخرالزمانی آنان بوده که از سر راه برداشته شده است؟

کشف آمریکا توسط ایرانیان و... یا کریستف کلمب1 کشف آمریکا توسط ایرانیان و... یا کریستف کلمب! + فیلم

 

این موضوع جای بسی تحقیق و پژوهش ژرف دارد و حقیقتی بزرگ و تکان دهنده را آشکار خواهد ساخت، ان شاالله تحقیقات علمی و مستدل ادامه یافته و به زودی شاهد روشن شدن حقیقت در آثار و کتب محققین خواهیم بود.

نظرات بینندگان