کد خبر: ۳۹۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۱ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۲

آیت الله ایمانی: آماده کردن فضا برای ظهور منجی کار ساده ای نیست

: دشمنان قسم خورده ما بيش از سي انتخابات پس از انقلاب را شاهد بودند اما هربار مي گويند اين بار با دفعات پيش فرق مي كند و ما مي‌توانيم در اين انتخابات نفوذ كنيم.
به گزارش شیرازه، نماينده ولي فقيه در فارس و امام جمعه شيراز در همايش مشترك رؤسای هيئت‌های اجرايی، نظارت و بازرسی يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوری اعلام کرد: طرفداران نظام كمربندها را محكم ببندند و بدانند فضا را براي ظهور منجي فراهم كردن كار ساده‌اي نيست. هرقدر كه جلوتر برويم پيچيدگي و عمق كار بيشتر مي شود.
آیت الله اسدالله ایمانی با بیان اینکه انتخابات در نظام جمهوري اسلامي از مسائلي است كه تجربه‌هاي موفق در عين حضور مردم را نشان مي‌دهد، گفت: ما 5 نوع انتخابات در جمهوري اسلامي داريم كه اين تعدد انتخابات مردمي در هيچ كشوري ديده نشده است.
وی تصریح کرد: انتخابات ما همواره مورد توجه دشمنان و زير ذره‌بين آن‌ها بوده است. چون كشوري زنده و فعال و مستقل از شرق و غرب هستيم. اين حيات فعال جمهوري اسلامي ايران طبيعتا مورد حسادت دشمنان قرار مي‌گيرد.
نماينده ولي فقيه در فارس و امام جمعه شيراز خاطرنشان کرد: دشمنان قسم خورده ما بيش از سي انتخابات پس از انقلاب را شاهد بودند اما هربار مي گويند اين بار با دفعات پيش فرق مي كند و ما مي‌توانيم در اين انتخابات نفوذ كنيم.
 وی تصریح کرد: مانند شيطان كه هيچ گاه از گمراه كردن بندگان خدا مايوس نمي‌شود و از هر طرف به آن ها هجوم مي‌برد؛ اين دشمنان هم بارها آزموده‌اند و باز هم آزموده را مي‌آزمايند و انتخابات را براي خود نقطه اميدي مي‌دانند كه به نظام ضربه بزنند.
 آیت الله ایمانی با اشاره به اینکه از نظر ساز و كار قانوني مشكلي بر سر راه انتخابات ما نيست، گفت: با نظارت‌هاي موجود در انتخابات امكان هيچ تقلبي وجود ندارد و شبيه به محال است. ما معتقديم همه بايد قانون را اساس كار خود قرار دهند.
وی افزود: آنچه در انتخابات 88 رخ داد پلكاني براي رشد و بالندگي مردم و نظام و مسئولين بود كه روسفيد از اين برهه‌ها عبور كردند. اين باعث افتخار است كه بازبيني همه جانبه بر روند انتخابات 88 انجام شد اما مشكلي مشاهده نشد و خود مدعيان تقلب در انتخابات اعلام كردند كه تقلب اسم رمز ما در فتنه بود.
نظرات بینندگان