کد خبر: ۳۹۷۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۳ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۲
دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه شیراز:

شرکت در انتخابات باعث بالا رفتن قدرت چانه زنی کشور در عرصه های بین المللی می شود

با حضور گسترده در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در خلق حماسه بزرگ سیاسی سال همت نمایید.

به گزارش شیرازه، دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه شیراز، این تشکل مذهبی با صدور بیانیه ای از عموم مردم خداجوی فارس دعوت نمود تا با حضور گسترده در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در خلق حماسه بزرگ سیاسی سال همت نمایند. در بخشی از این بیانیه آمده است:

امت ولایت مدار فارس!

بی تردید، انتخابات 24 خردادماه، مهمترین نمود حماسه سیاسی در سال 1392 است و دلایل این اهمیت عبارتند از:

1- این انتخابات پس از فتنه سال 88، مهمترین رویداد سیاسی کشور محسوب می شود. رخدادهای پس از آن فتنه، آسیب های فراوانی به وجهه داخلی و بین المللی نظام اسلامی وارد کرد و شیرینی مشارکت چهل میلیونی را در کام دلسوزان انقلاب اسلامی تلخ نمود. در صورتی که این انتخابات، گرم و پرشوربرگزار شود، بخشی از پیامد ها و زیان های آن فتنه را جبران خواهد کرد.

2- هدف مهم دشمنان و جبهه استکبار از تحریم های گسترده علیه ایران اسلامی، کاستن از میزان مشارکت مردمی در این انتخابات است. بی گمان مشارکت گسترده شما آحاد جامعه اسلامی، موجب ناکامی دشمنان در این زمینه خواهد بود.

3- مذاکرات هسته ای، پس از سالیان متمادی به نقطه عطف و سرنوشت ساز نزدیک و پدیده مبارک بیداری اسلامی، بسیاری از رژیم های مرتجع عرب و حکام دست نشانده استکبار را با چالش جدی مواجه ساخته و بی تردید مشارکت گسترده مردم تاثیری به سزا در این زمینه خواهد داشت.

4- برگزاری شکوهمند انتخابات و مشارکت گسترده مردم نمادی روشن از مردم سالاری دینی به عنوان بهترین مدل جایگزین در جهان امروز است و مشارکت انبوه و آگاهانه مردم در این دوره از انتخابات آثار و فوائدی دارد که مهمترین آنها عبارتند از: تحکیم و تقویت امنیت ملی و بین المللی، افزایش اقتدار جهانی و بالا رفتن توان و قدرت چانه زنی در عرصه های بین المللی، افزایش امید و نشاط و تقویت روحیه خودباوری، پیدایش تزلزل در انگیزه و روحیه دشمنان و مأیوس شدن آنان آآنان از ادامه تحریم ها، کمک به پیشرفت مذاکرات هسته ای به نفع ایران، تقویت رکن جمهوریت نظام و برخوردار شدن قوه مجریه از پشتوانه نیرومند مردمی.

امید است آحاد جامعه اسلامی یک بار دیگر به ندای ولی امر خود و نایب امام زمان(عج) لبیک گفته و با حضور آگاهانه در این صحنه، حماسه ای دیگر خلق نمایند. ان شاء الله

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۲
0
نپس چرو وقتي آقو ( آسيد علي محمد دستغيب ) دعوت به شركت و راي دادن به روحاني ميكنن شومو جوش مياريد شروع ميكنيد به بي ادبي و تهمت و بي اخلاق ؟؟؟؟ ها ؟؟؟ راس ميگي جوابوم بده بينم