کد خبر: ۳۹۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۰ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۲

قالیباف در بجنورد: برای حل مشکلات برنامه دارم

قالیباف با تاکید بر اینکه خروج از این وضعیت با تدبیر و ارائه برنامه قابل رفع است تصریح کرد: به طور حتم مردم می‌دانند که من آدم کم تجربه‌ایی نبوده که این حرف را می‌زنم و برای حل مشکلات دارای برنامه هستم.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، دکتر محمدباقر قالیباف پیش‌از ظهر امروز در جمع انبوهی از هواداران خود در مسجد انقلاب اظهار کرد: وضعیت کنونی زیبنده این انقلاب نبوده و ظرفیت‌های بالا معطل مانده است.

وی با برشمردن استعدادها و ظرفیت‌های کشور در ابعاد مختلف افزود: با وجود برخورداری از منابع فراوان لیکن به خاطر سوء تدبیرها در مدیریت کشور دچار گرفتاری شده‌ایم.

قالیباف با تاکید بر اینکه خروج از این وضعیت با تدبیر و ارائه برنامه قابل رفع است تصریح کرد: به طور حتم مردم می‌دانند که من آدم کم تجربه‌ایی نبوده که این حرف را می‌زنم و برای حل مشکلات دارای برنامه هستم.

وی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی نیازمند یک حرکت جدی برای پیشرفت در جامعه است، ادامه داد: دشمنان با تمام توان در عرصه اقتصادی برای به زانو در آوردن نظام وارد شده و از این‌رو برای موفقیت و رفع مشکلات اقتصادی چاره‌ای جز تدبیر و حضور حماسی مردم برای انتخاب اصلح نداریم.

*وضع نابسامان اقتصادی را سامان می‌دهم

نامزد انتخابات یازدهم ریاست جمهوری با بیان اینکه برنامه‌ای را برای رفع این مشکلات ظرف 2 سال انجام خواهم داد گفت: وضع نابسامان اقتصادی را به طور شایسته سامان می‌دهم.

وی گفت: به‌گونه‌ای در این عرصه عمل خواهم کرد که هر شهروند و روستائی در حوزه اقتصادی و فرهنگی دغدغه‌ای نداشته باشد.

قالیباف وضعیت اقتصادی کنونی را شکننده خواند و افزود: البته در کنار مشکلات اقتصادی نباید از کنار مسائل فرهنگی به راحتی عبور کرد و اکنون در این زمینه با مشکلات جدی مواجه هستیم.

وی اظهار امیدواری کرد تا با تدابیر دولت آینده و مشارکت مردم این مشکلات برطرف و نظام اسلامی در بخش‌های مختلف به توسعه دست یابد.

*اجرای تمام بندهای قانون اساسی در کشور

قالیباف همچنین یکی از ایرادات دولت‌های گذشته را عدم اجرای تمامی بندهای قانون اساسی دانست و گفت: این قول را به ملت داده که در صورت کسب رای اعتماد از سوی مردم برای ریاست جمهوری یازدهم، تمام ظرفیت قانون اساسی را در کشور اجرا و پیاده کنم.

وی گفت: باید حقوق مردم در مقابل دولت در ابعاد مختلف مورد توجه و عملی شود چرا که مردم صاحبان اصلی نظام هستند.

قالیباف با بیان اینکه برای توسعه هیچ راهی جز اینکه نظام را کارآمد کنیم، نداریم اضافه کرد: باید فارغ از شعارزدگی کاری کرد که گرهی از مشکلات کشور و مردم باز و به توسعه بیشتر برسیم.

نظرات بینندگان