کد خبر: ۳۹۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۶ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۲
روسای ستادهای نامزدهای ریاست جمهوری پاسخ دادند؟

از نامزد مورد نظرتان چه انتظاری دارید؟!/ در دولت آینده چه کاره می شوید؟

بعد از انتخاب دکتر ولایتی به عنوان رئیس جمهور هیچ انتظاری از وی ندارم و حتی شماره تلفن خود را عوض می کنم.

شیرازه- تجربه انتخابات های گذشته حاکی از آن است که مسئولین ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری پس از اینکه کاندیدای انها رئیس جمهور می شود، انتظار پست و منصبی در دولت منتخب دارند و تا جایی که بعضا دنبال سهم خواهی از دولت می افتند. شیرازه برای اتمام حجت با مسئولین ستادهای انتخاباتی کاندیدای یازدهمین دوره ی ریاست جمهوری در استان فارس در رابطه با این موضوع دو سئوال مهم و محوری از مسئول ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری در فارس پرسیده است.

سوال اول اینکه مهمترین خواسته شما بعد از رئیس جمهور شدن نامزد مورد نظرتان در انتخابات چیست؟و در صورت اینکه نامزد مورد حمایت شما رئیس جمهور شود چه کاره خواهید شد؟

بنده شخصا انتظاری ندارم

اسماعیل رئیسی مسئول ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در فارس گفت: درخواست ما تعهد و پایبندی به آرمانها و گفتمانی که مطرح و بر روی آن اصرار کرده اند.

رئیسی بیان کرد:هدف ما این است که آرمانها و جریان گفتمان انقلاب اسلامی ادامه پیدا کند.و همه ی ما باید به رئیس جمهور آینده کمک کنیم. بنده شخصا انتظاری ندارم.

هر جا باشد انجام وظیفه می کنیم

سردار محمد علی شیخی مسئول ستاد انتخاباتی محمد باقر قالیباف درشیراز گفت: وفای به عهد و خدمت صادقانه به مردم شهید پرور ایران و حمایت از نظام با احترام اصول قانون اساسی و خصوصا اصل ولایت فقیه انتظار ما از رئیس جمهور آینده است.

شیخی ادامه داد: پرداختن به مشکلات اقتصادی مردم، حل مشکلات معیشتی و مبارزه با آمریکا باید در اولویت باشد که برای اینکار باید کار و تلاش کرد.

محمد علی شیخی در مورد اینکه اگر قالیباف رئیس جمهور شد شما چکاره خواهید شد و چه انتظاری دارید، گفت: ما این کار را در بحث خلق حماسه سیاسی دنبال کردیم و هیچ چشم داشتی نداریم و جایی نیز برای خود پیش بینی نکردیم و آماده ایم که هر جا باشد انجام وظیفه کنیم.

به کار طبابت خود ادامه می دهم

پارسایی مسئول ستاد محسن رضایی در فارس گفت:خواسته من این است همینطور که دکتر رضایی با برنامه صحبت می کنند برنامه ها نیز به خوبی عملیاتی کنند. اولویت اول هم وضعیت اقتصادی مردم،اولویت دوم سیاست خارجی سالم باحفظ مصالح و ارزش نظام باشد.

بهرام پارسایی افزود: همانطور که دکتر رضایی 8 سال جنگ را اداره کردند امروز هم می توانند مدیریت کشور را قطعا راحت تر اداره کنند.

مسئول ستاد رضایی در فارس با بیان اینکه وظیفه خود دانسته ام که وارد این عرصه شده ام، افزود: هیچ خواسته شخصی ندارم و ترجیح می دهم بعد از انتخاب دکتر رضایی به عنوان رئیس جمهور در رشته تخصصی خود که طبابت است ادامه دهم.

شماره تلفن خود را عوض می کنم!

مسئول ستاد علی اکبر ولایتی در فارس گفت: خواسته ی ما این است که ولایت پذیر بمانند، با عدالت رفتار کنند، در بحث سیاست خارجی حق کشور را در نظر بگیرند و به آن چیزی که خواست انقلاب، مردم و کشور است عمل کنند.

احمدرضا تابع بردبار با بیان اینکه بر مبنای تکلیف وارد این صحنه شده است، افزود: بعد از انتخاب دکتر ولایتی به عنوان رئیس جمهور هیچ انتظاری از وی ندارم و حتی شماره تلفن خود را عوض می کنم!

به دنبال سهم خواهی نیستیم

محمد مرزوقی مسئول ستاد انتخاباتی حسن روحانی در فارس نیز گفت:اجرای قانون اساسی،هماهنگی بین قوا و تشکیل کابینه ی کامل اقتصادی برای حل مشکلات اقتصادی مردم درخواست ما درصورت رای آوردن ایشان است.

وی ادامه داد: بنده به عنوان یک ایرانی وظیفه دارم وارد این حوزه شوم وانسان نباید برای ادای دین به دنبال سهم خواهی باشد. آمده ایم تا برای تحقق حماسه سیاسی که امام خامنه ای فرمودند، وظیفه خود را انجام دهیم و به دنبال سهم خواهی نیستیم.

لازم به ذکر است، طی دو روز گذشته غلامعلی خداد عادل و محمد رضا عارف از کاندیداتوری انصراف دادند و سید محمد غرضی در استان فارس ستاد تبلیغانی ندارد.

انتهای پیام/523/4


نظرات بینندگان