کد خبر: ۳۹۹۳۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۲ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۲

خوش تیپی و خوشکلی ملاک رای آوری/«مانکنیسم» در تبلیغات شوراها

زشت و زننده است که یک داوطلب عضویت در شورای شهر برای جنوب شهر و محله های سنتی از عکس و بنر با پیراهن خاص و محاسن استفاده کند و در تبلیغات شمال شهرش قیافه ای متفاوت داشته باشد.
شیرازه، سجاد توکلی- خیابان ها پر است از پوسترهای رنگارنگ و ملونی که هر کدامش از گوشه ای آویزان است یا به جایی چسبیده. امیدوارم که صاحبان این عکس ها و پوسترها حال و روزشان اینگونه نباشد.

زیبایی و محاسن ظاهری اگرچه نعمت خداوندی است اما انگار عده زیادی از داوطلبان شورای شهر واقعاً دچار توهم شده اند و نامزدی برای شورای شهر را با نامزدی و دوران عقد و ازدواج اشتباه گرفته اند.

به هر صورت این نوع رفتار نشان دهنده عمق تفکری است که سطح شورای شهر را که محل خردورزی و برنامه ریزی و تصمیم گیری برای دهها هزار نفر است را در حد مانکن های خوش تیپ و خوش پوش تنزل می دهد.

و اما مردم چگونه انتخاب کنند؟!

هنوز خاطره تلخ حضور برخی افراد معلوم الحال در شورای شهر از ذهن نرفته که با قدرت زیبایی رای جمع کردند و به زیبایی بیش از 4 سال بر اریکه تصیم گیری تکیه دادند و بالاخره با پرونده مشحون از جرایم قابل بیان و غیر قابل بیان از شوراها عزل شدند.

این ها درسهای بزرگی است که گذر زمان به ما می آموزد و بایستی به آن توجه جدی نمود.

«عکس زیبا زدن» و «زیبا عکسش» عمل کردن ترفند و حقه ی سوخته ای است که مردم نباید دوباره فریب آن را بخورند. زشت و زننده است که یک داوطلب عضویت در شورای شهر برای جنوب شهر و محله های سنتی از عکس و بنر با پیراهن خاص و محاسن استفاده کند و در تبلیغات شمال شهرش قیافه ای متفاوت داشته باشد. خانم دیگری که در یک جا چادر سر می کند و برای جلب نظر عده ای دیگر با پوششی عجیب عکس می اندازند. این ها توهین به عقل و شعور و فهم مردم است.

شوراهای شهر باید عصاره عقلانیت و تجربه باشد که بتواند بر مبنای یک تفکر عادلانه برای سرنوشت شهر و شهروندانش تصمیم بگیرد.

انتهای پیام/1/523
نویسنده :
سجاد توکلی
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
احسان
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
0
دستت درد نکنه آقا سجاد خوب زدی برجکشون رو
حسین
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
0
سلام
من هم قبول دارم.

چرا باید به چشم و ابرو رای بدیم.

واقعا یه فکری باید به حال این تبلیغات بشه.
morteza2000
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
0
آغو زدی تو خال!
ای ول مشتی!
یکی باید می بود که این حرفارو میزد!
کم مونده انتخابات شورای شهر تبدیل بشه به انتخابات زن و مرد شایسته شهر :)
محمد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۲
0
lمطبوعات نبايد در نظام جمهوري اسلامي اشاعه گر فرهنگ غرب باشند هرچند سي واندي از انقلاب گذشته ومردم بر همه چيز واقفند شما نيز اب به آسياب دشمن نريزيد