کد خبر: ۴۰۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۸ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۲
سرپرست فرمانداری آباده:

برگزاری دو انتخابات به صورت همزمان یکی ازشاخصه های حماسه سیاسی است

در ساعات اولیه شروع زمان رای گیری از شعبه هفت اخذ رای شهرستان آباده توسط سرپرست فرمانداری آباده و فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت شهرستان بازدید به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار شیرازه در آباده، پرویز فتاحی سرپرست فرمانداری آباده در حاشیه بازدید از این حوزه انتخاباتی در گفتگو با خبرنگار شیرازه ضمن بیان این نکته که از اولین لحظات صبح امروز که زمان رای گیری شروع شده است مردم با شور و شوقی فراوان در حوزه های انتخاباتی حضور داشتند، افزود: من صحنه ای بسیار زیبا را در این شعبه مشاهده کردم که پدری با وجود کهولت زیاد سن همراه با همسر خود به عنوان اولین نفر در شعبه هفت حضور پیدا کرده بودند تا رای خود را به صندوق واریز کنند و این نشانه این است که مردم ما در ادای تکلیف در انجام وظیفه شرعی و ملی خود لحظه ای درنگ نمیکنند و الحمد لله مردم شریف ما قدر نعمت نظام اسلامی را می دانند و این نظام را با چنگ و دندان حفظ خواهند کرد.

وی در مورد اقدامات فرماندای شهرستان نیز گفت: فرمانداری آباده تمام امکانات و تجهیزات دستگاههای اجرایی را از قبل تدارک دیده و همه دستگاهها با همه پرسنل وهمچنین معتمدین شهرستان با ظرفیتی بالغ بر 1300 نفر نیروی انسانی 80 شعبه اخذ رای را پوشش دادند و کار اخذ رای را در 5 شهر و 19 روستا و 11 تیره عشایری را امروز بر عهده خواهند داشت.

فتاحی در اهمیت رخداد حماسه سیاسی مد نظر رهبری نیز گفت: با توجه به اینکه امروز دو انتخابات به صورت همزمان در نقاط مختلف کشور و شهر آباده انجام می گیرد، این خود یکی از آن شاخصه های حماسه سیاسی است چرا که تا به حال سابقه نداشته است که در برخی از حوزه های کشور حتی 4 انتخابات به صورت همزمان برگزار شود.

وی افزود در نظام جمهوری اسلامی همه کارها را مردم بر عهده دارند، رای دهندگان، فرآیند رای گیری و هیئت اجرایی همه مردم هستند و پیروز این حماسه نیز خود مردم خواهند بود و این باعث افتخار ماست و باید قدر این فرصت را دانست.

پرویز فتاحی در مورد رسیدگی به تخلفات انتخاباتی نیز گفت: از چند روز پیش ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی به ریاست رئیس کل دادگستری شهرستان تشکیل شده و کلیه تخلفات هم در زمان انتخابات و هم بعد از آن احصا می شود که در صورت بروز تخلفی این اقداات ثبت و ضبظ شده و بعد از پایان زمان رای گیری رسیدگی خواهد شد، البته تذکراتی به نامزدها و نمایندگان آنها داده می شود و افرادی که تمکین نکنند نیز به ستاد پیشگیری جرایم انتخابات معرفی می شوند.

وی در پایان افزود: من از همه مردم شهرستان تقاضا دارم بنا به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) هر چه سریعتر در پای صندوقهای رای آماده شوند و انشاالله با سبابه آغشه به مرکب خود داغی دیگر به دل دشمنان اسلام بکشند.

سرهنگ الیاس یاری در حاشیه بازدید از این حوزه انتخاباتی در گفتگو با خبرنگار شیرازه در باب وقوع حماسه سیاسی گفت: امروز آن حماسه ای را که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نوید آن را دادند در حال وقوع است و مردم آباده هم مانند دیگر مردم ایران با حضور گسترده در پای صندوقهای رای یک مشت محکم بر دهان آمریکا و جبره خواران آنها خواهند زد و به آنها خواهند فهماند که ما همیشه در صحنه و پیرو خط ولایت هستیم.

گفتنی است در حاشیه این بازید به تعدادی از رای اولی های هدایایی فرهنگی از طرف فرمانداری شهرستان اهدا گردید.

نظرات بینندگان