کد خبر: ۴۰۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۳ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۲

نماینده آباده: امروز روز قدر جمهوری اسلامی ایران است

رحیم زارع عصر امروز پس از انداختن رای خود به صندوق شعبه شماره هفت شهر آباده از حوزه انتخاباتی واقع در مسجد امام حسن شهر آباده بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار شیرازه از آباده، رحیم زارع نماینده مردم آباده، بوانات و خرمبید عصر امروز پس از حضور در شعبه انتخاباتی مدرسه اقبال لاهوری آرای ریاست جمهوری و شورای شهر آباده را به صندوق انتخابات واریز کرد.

زارع در گفتگو با خبرنگار شیرازه در آباده ضمن تشکر از حضور پرشور و حماسی مردم شهرستان آباده در خلق حماسه ای تاریخی از مسولین صدا و سیما و ریاست صدا و سیمای مرکز فارس بابت راه اندازی آزمایشی شبکه های دیجیتال در شهرستان آباده تشکر و قدر دانی کرد.

وی در باب بصیرت و هوشیاری رهبر انقلاب در نامگذاری امسال به نام سال حماسه سیاسی و اقتصادی گفت مردم شهرستان آباده نیز همگام با مردم سراسر کشور بار دیگر در حرکتی تاریخی پایبندی خود به نظام و ولایت فقیه را به رخ جهانیان کشاندند و نشان دادند هیچ مشکلی از جمله مشکلات اقتصادی نمی تواند راه را برای حضور حد اکثری مردم سد کند.

زارع افزود آنچه امروز از مردم شهرستان توقع می رفت خلق حماسه سیاسی بود که به بهترین شکل این کار را انجام دادند و بعد از این از افرادی که منتخب این مردم می شوند توقع می رود که در محقق کردن حماسه اقتصادی پاسخی شایسته به این حضور پرشور مردم بدهند.

وی با توصیف امروز به عنوان روز قدر انقلاب اسلامی در ایران افزود آنچه امروز ملاحظه شد لبخند رضایت بر لبان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بود و امیدواریم با تکمیل این حماسه سیاسی پس از پایان زمان رای گیری نیز شاهد لبخند مجدد ایشان باشیم.

گفتنی است رحیم زارع به همراه سرپرست فرمانداری و بخشدار مرکزی پس از ترک مدرسه اقبال لاهوری بازدیدی از حوزه انتخاباتی واقع در مسجد امام حسن(ع) شهرستان داشت که با استقبال گرم مردم حاضر در محل اخذ رای روبرو شد.


انتهای خبر/224224

نظرات بینندگان