کد خبر: ۴۰۲۸۲
تعداد نظرات: ۱۴۹ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۸ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۲

تصاویر/سکس و خشونت دو ستون ارتش اسرائیل

انتشار اين تصاوير که خشم مقامات صهيونيست را به همراه داشت باعث شد دسترسي سربازهاي صهيونيست به شبکه‌هاي اجتماعي محدود شود.

به گزارش شیرازه به نقل از باشگاه خبرنگاران، مدتي پيش، در اقدامي جنجال‌برانگيز، تعدادي از سربازهاي زن‌ ارتش رژيم صهيونيستي در حالي تصاويري نيمه‌-برهنه از زمان خدمت خود در پايگاه‌ نظامي را در شبکه‌هاي اجتماعي منتشر کردند که با واکنش‌هاي فراواني در محافل خبري جهان روبرو شد. انتشار اين تصاوير که خشم مقامات صهيونيست را به همراه داشت باعث شد دسترسي سربازهاي صهيونيست به شبکه‌هاي اجتماعي محدود شود.

تصاویر/سکس و خشونت دو ستون ارتش اسرائیل

اما همين افراد تنها بعد از يک هفته و بعد از اينکه به‌اصطلاح تنبيه شدند، تصاوير زننده‌تري منتشر کردند و با انتشار ويدئويي زننده برگ ديگري از فساد اينبار از نوع اخلاقي را در ارتش صهيونيست‌ها به نمايش گذاشتند.

اين اقدام هم با سر و صداي محافل خبري رژيم صهيونيستي و مقامات اين رژيم مواجه شد که تهديد به تنبيه افراد خاطي کردند، اما در نهايت هيچ اقدامي عملي براي جلوگيري از رفتار سربازهاي زن ارتش گرفته نشد.

با توجه به تحليل‌ها و بررسي‌هاي انجام شده که در زير به آن‌ها اشاره خواهد شد، به نظر مي‌رسد اين بار نيز رژيم صهيونيستي برنامه‌اي براي سوء استفاده از زن‌ها در پيش دارد.

تصاویر/سکس و خشونت دو ستون ارتش اسرائیل

سوء استفاده رژيم صهيونيستي از ويژگي‌هاي خاص زن‌ها امري به دور از انتظار به نظر نمي‌رسد. چندي پيش باشگاه خبرنگاران با انتشار گزارش‌هاي تحت عنوان «معروف‌ترين زن جاسوس اسراييل زن تن‌فروش اسراييلي کيست؟» و «شب‌هاي تل‌آويو چگونه سپري مي‌شوند؟» از رسوايي‌هاي گسترده صهيونيست‌ها در سوء استفاده از زنان منتشر کرد.

در گزارش اشاره شده، به سوء استفاده موساد، سازمان جاسوسي رژيم صهيونيستي از ويژگي‌هاي خاص زن‌ها در عمليات‌هاي محرمانه جاسوسي خود براي نيل به اطلاعات طبقه بندي شده پرداخته شد.

باشگاه خبرنگاران در گزارش ديگري قصد دارد به دلايل استفاده رژيم صهيونيستي از زن‌ها در ارتش خود و انتشار تصاوير آن‌ها در مجلات ضد اخلاقي و همچنين ميزان آزار و اذيت‌هاي جنسي در ارتش اين رژيم بپردازد.

تصاویر/سکس و خشونت دو ستون ارتش اسرائیل

همان‌گونه که گفته شد، اقدامات غير اخلاقي اخير «سربازهاي زن ارتش رژيم صهيونيستي» با واکنش بسياري از رسانه‌هاي غربي روبرو شد، به‌طوري که برخي از آن‌ها اقدام زننده «زن‌هاي صهيونيست» را مورد تمسخر قرار داده و آن را موجب رسوايي ارتش اسراييل دانستند.

روزنامه انگليسي The Sun، با انتشار تصاوير اين زن‌ها با تيتري درشت نوشت: نوار غزه!

تصاویر/سکس و خشونت دو ستون ارتش اسرائیل

اين روزنامه در گزارش خود ضمن اشاره به رفتار زننده و غير متعارف سربازهاي اسراييلي، مقامات رژيم صهيونيستي را مورد تمسخر قرار داده و مي‌نويسد، ارتش اسراييل کنترلي روي سربازهاي جوان خود نداشته و نمي‌‌تواند آن‌ها را آنگونه که بايد تربيت کند.

اما به نظر مي رسد انتشار تصاوير زننده سربازهاي زن ارتش اسراييل تنها به عکس‌هاي آماتور داخل پادگان‌هاي نظامي اين رژيم محدود نمي‌شود، بلکه اين کار امري پذيرفته شده در ميان صهيونيست‌ها بوده است، به‌طوري که بارها تصاوير زننده و اغواکننده سربازهاي زن صهيونيستي روي جلد معروف‌ترين مجلات آمريکايي رفته است.

تصاویر/سکس و خشونت دو ستون ارتش اسرائیل

همکاري مجلات غيراخلاقي آمريکايي با ارتش رژيم صهيونيستي

در سال 2007، يک مجله آمريکايي که ويژه بوالهوسي‌هاي مردان بوده و تصاوير زننده و غير اخلاقي را منتشر مي‌کند، در اقدامي تامل‌برانگيز 5 صفحه کامل آن نسخه و جلد مجله خود را به سربازهاي زن اسراييلي اختصاص داد؛ تصاويري بسيار اغواکننده که باعث مي‌شد، مخاطب، چهره کريه رژيم صهيونيستي را به فراموشي سپرده و به نيمه ديگري از اين ارتش خونخوار توجه کند.

مجله آمريکايي مذکور، روي جلد نسخه منحصرا اسراييلي خود مي‌نويسد: آيا «شهوت بر انگيزترين ارتش دنيا» به اسراييل تعلق دارد؟

تصاویر/سکس و خشونت دو ستون ارتش اسرائیلتصاویر/سکس و خشونت دو ستون ارتش اسرائیل

اما به نظر مي‌رسد پشت پرده انتشار چنين تصاوير اغواکننده‌اي از زن‌هاي ارتش اسراييل چيزهاي ديگري باشد که در ادامه به آن مي‌پردازيم.

به گزارش پايگاه تحليلي adbusters، تصاوير غير اخلاقي سربازهاي زن اسراييلي، بنا به درخواست کنسول رژيم صهيونيستي در نيويوک منتشر شده بود.

براساس اين گزارش، سرکنسول صهيونيست‌ها در نيويورک معتقد است انتشار تصاوير برهنه زن‌هاي ارتش اسراييل در چنين مجلات باعث مي‌شود دنيا چهره زمخت و زشت دژخيمان صهيونيستي و مسئله اشغال فلسطين و بمب‌هاي خوشه‌اي را که بر سر مردم غزه فرو مي‌ريزد را فراموش کرده و چهره‌اي زيبا از اين رژيم در ذهن خود داشته باشند.

تصاویر/سکس و خشونت دو ستون ارتش اسرائیل

ديويد سارانگا، سخنگوي کنسول رژيم صهيونيستي در نيويورک مي‌گويد: وقتي مردم به اسراييل نگاه مي‌کنند، آن را جنگجو و متخاصم مي‌بينند. مجله آمريکايي مورد نظر، از علاقه مخاطبان خود به مسائل جنسي آگاه است و به همين دليل دخترهاي اسراييلي را در عکس روي جلد مجله خود قرار مي‌دهد.

دو تصوير متفاوت از ارتش رژيم صهيونيستي

روزنامه آمريکايي نيويورک‌تايمز در سال 2009 به بررسي سايت‌هاي ارتش رژيم صهيونيستي پرداخت.

بنا بر اين گزارش، ارتش اسراييل سعي مي‌کند تا دو چهره از خود نشان دهد. يکي به مخاطب داخلي و ديگري به مخاطب خارجي. به همين دليل IDF (ارتش رژيم صهيونيستي) وب‌‌سايتي دو زبانه دارد؛ يکي به زبان عبري و ديگري به زبان انگليسي.

نسخه‌هاي انگليسي و عبري سايت ارتش اسراييل کاملا از هم متفاوت هستند. بنري که در بالاي صفحه انگليسي قرار دارد يک سرباز زن اسراييلي را نشان مي‌دهد در حالي که صفحه اصلي سايت عبري،‌ سربازي را نشان مي‌دهد که در حال دعا خواندن است.

تصاویر/سکس و خشونت دو ستون ارتش اسرائیل

تصاویر/سکس و خشونت دو ستون ارتش اسرائیل

نيويورک‌تايمز در ادامه به دليل اين اقدام رژيم صهيونيستي اشاره کرده و مي‌نويسد: وب‌سايت انگليسي زبان IDF به اين دليل از تصاوير زن‌ها استفاده مي‌کند که بتواند چهره مناسبي از خود روي مخاطب بين‌المللي ترسيم کند.

اما تصويري که در نسخه عبري مشاهده مي‌شود، مردي است که در حال دعا خواندن بوده و با اين کار، سعي مي‌کند که روي مخاطاب داخلي تاثير بگذارد که سربازها در جنگ به دعا و راز و نياز مشغول هستند.

استفاده از سربازهاي زن براي کسب اطلاعات از جوانان عرب

مقامات امنيتي حماس به جواناني که در نوار غزه زندگي مي‌کنند هشدار داده‌اند تا در دام يگان "Karakal" اسراييل که از زن‌ها تشکيل شده است نيفتند.

بنابراين گزارش، سربازان زن اين يگان هنگامي که جوانان از شهرهاي نزديک، به مرز نوار غزه نزديک مي‌شوند با انجام کارهاي اغواگرانه آن‌ها را فريب مي‌دهند.

تصاویر/سکس و خشونت دو ستون ارتش اسرائیل

در عملياتي به نام گربه‌هاي بيابان، سربازهاي زن اسراييلي با نشان دادن بدن خود تلاش مي‌کردند جوانان فلسطيني را ترغيب کنند. در اين حال شماره تلفن فرد را گرفته و از اين طريق با او رابطه برقرار مي‌کنند.

حضور زن‌هاي سرباز در فيس‌بوک

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم به نقل از هاآرتص، «ارتش اسرائیل یگان ویژه‌ای را ایجاد کرده تا سربازان را با جدیدترین ابزار و فناوری‌ها برای زیرنظر گرفتن اوضاع در کشورهای عربی آشنا کند».

بر اساس این گزارش، اطلاعات نظامی اسرائیل از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی فیس بوک و توئیتر، برای آشنا شدن سربازان زن اسرائیلی با جوانان عرب استفاده می کند، تا ارتش اسرائیل بتواند از این راه با این جوانان ارتباط پیدا کند.

هاآرتص نوشت: هدف از این اقدام سقوط جوانان عرب در باتلاق مزدوری و جاسوسی است.

به نوشته این روزنامه، این یگان موظف است انقلاب‌ها در کشورهاي عربی را زیر نظر بگیرد. در اين نوع جاسوسي سربازان زن و مرد که به زبان‌های عربی و فارسی آشنا هستند، به صورت 24 ساعته تحولات خاورمیانه را زیر نظر می‌گیرند و تلاش می‌کنند مزدوران جدیدی را به کار گیرند.

هاآرتص تأکید کرد: «هنگامی که یک عضو توئیتر یا فیس‌بوک شناسایی شد، یکی از افسران بررسی این فرد را آغاز کرده و تشخیص می‌دهد که از چه راهی می‌توان او را به ورطه جاسوسي انداخت. هدف از این اقدامات تأثیر بر آینده انقلابها در کشورهاي عربی از طریق ایجاد آشوب بین کاربران، و فتنه انگیزی بین آنها است».

زنان ارتش اسراييل به آزار و اذيت اسراي فلسطيني مي‌پردازند

سال گذشته تصاويري از زن‌هاي ارتش اسراييل منتشر شد که اسراي فلسطيني را مورد تمسخر قرار مي‌دهند. يکي از سربازهاي زن اسراييل عکس‌هايي را در آلبومي به نام بهترين سال‌هاي زندگي من منتشر کرد که باعث خشم جهاني از رفتار صهيونيست‌ها با فلسطيني‌ها شد.

تصاویر/سکس و خشونت دو ستون ارتش اسرائیل

دوبرابر شدن افزايش تجاوزهاي جنسي در ارتش اسراييل

در حالي که سربازهاي زن اسراييلي، مبادرت به انتشار تصاوير غير اخلاقي خود در شبکه‌هاي اجتماعي مي‌کنند، ميزان تجاوز‌هاي جنسي نيز در حال افزايش است.

پايگاه صهيونيستي هاآرتص به تازگي گزارشي مبتني بر افزايش خشونت‌هاي جنسي در ارتش اسراييل منتشر کرده و مي‌نويسد جرايم جنسي در ارتش اين رژيم موسوم به IDF‌ دو برابر شده است.

تصاویر/سکس و خشونت دو ستون ارتش اسرائیل

بنابر گزارش سازمان‌هاي نظامي اسراييل تعداد جرايم مرتبط با آزار جنسي از سال 2011 به دو برابر رسيده است. در حالي که در سال 2011 چهارده مورد تجاوز جنسي در اين ارتش گزارش شده بود، اما اين تعداد در سال 2012 به 27 مورد رسيده است. همچنين در سال‌هاي 2010 و 2009، به ترتيب 20 و 26 مورد گزارش شده است.

به گفته مسئول امور زنان IDF، در سال 2011 صدها شکايت مرتبط با سوءاستفاده جنسي گزارش شده است که عمدتا فيزيکي و لفظي بوده‌اند.

در سال 2012، 3 سرباز زن به مقامات خود گزارش دادند که به شدت تحت تجاوز قرار گرفته‌اند.

يکي از جدي‌ترين جرايم جنسي که سال گذشته در ارتش اسراييل گزارش شد، مدرسه آموزشي نيروي هوايي رژيم صهيونيستي بود. اين مورد در ماه سپتامبر عمومي شد. سه مربي آموزشي اين مدرسه به جرم تجاوز به دانش‌آموزان دستگير شدند.

در ماه‌هاي اخير نيز يک پزشک ارتش اسراييل متهم به تجاوز جنسي شده است.

حرف‌هاي رکيک افسران اسراييلي به زن‌هاي سرباز

به گزارش روزنامه صهيونيستي هاآرتص، افسران آموزشي رژيم صهيونيستي در هنگام آموزش زن‌هاي اسراييلي به‌ آن‌ها ناسزا گفته و از کلمات رکيک زننده استفاده مي‌کنند.

تصاویر/سکس و خشونت دو ستون ارتش اسرائیل

برهمين اساس کمپيني براي جلوگيري از اهانت‌ افسرهاي اسراييلي به سربازان زن ايجاد شده است. پیش از این نیز در ارتش رژيم صهيونيستي کمپین‌های داخلی علیه آزار و اذیت جنسی اجرا شده است ولی این کمپین که عنوان «فضای محترمانه خدمت» را به خود اختصاص داده است، سربازان و فرماندهان درجه پایین را مورد هدف قرار داده و به نوعی تهاجمی‌تر به حساب می‌آید.

تصاویر/سکس و خشونت دو ستون ارتش اسرائیل

کمپین شامل فیلم انیمیشنی به مدت یک دقیقه می‌شود و سربازی را نشان می‌دهد که با افتخار تعریف می‌کند چگونه با کلمات زننده که معانی جنسی دارند با سربازان دختر در پادگان صحبت می‌کرده، در ادامه فیلم نیز سرباز از کلماتی استفاده می‌کند که به روابط جنسی اشاره می‌کند تا اینکه در آخر فیلم معلوم می‌شود چه اتفاقی برای او افتاده است و چطور مقصر شناخته شده و مایه خجالت خانواده و سربازان پادگان شده است.

تجاوزهاي عاطف زاهر رئیس واحد نیروی اقلیت‌ها در وزارت دفاع اسرائیل

زاهر افسر بلندپایه ارتش رژیم صهیونیستی است که با ده‌ها دختر جوانی که سه سال دوره خدمت نظامی اجباری خود را زیر دست او گذرانده‌اند تجاوز کرده است اما اکنون وی به تجاوز به ۹ مورد متهم است زیرا ده‌ها نفر دیگر از ترس به پایان نرسیدن خدمت اجباری آنان سکوت کرده‌اند.

تصاویر/سکس و خشونت دو ستون ارتش اسرائیل

وی دختران سرباز را از روزهای اول سربازی برای خود تعیین می‌کرد ولی زمانیکه در رسیدن به یک دختر به دلیل استنکاف باز می‌ماند متوسل به راه‌های عجیب می‌شد که از جمله آن استفاده از دختران سرباز دیگری بود که در اواخر دوران سربازی خود بودند و آنان را مامور می‌کرد تا با قربانی جدید صحبت و وی را متقاعد کنند زیرا در غیر این صورت سرباز مورد نظر نمی‌توانست دوره سربازی سه ساله خود را با موفقیت طی کند.

رسانه‌های اسرائیلی اعلام کردند که زاهر 46 ساله تاکنون به 9 مورد تجاوز که اسناد آن‌ها موجود و در فاصله سال‌های 2007 تا 2011 اتفاق افتاده متهم شده است.

مدارک و اسناد بيشتري از رسوايي‌هاي ارتش رژيم صهيونيستي موجود است که در گزارش‌هاي بعدي به آن‌ها اشاره خواهد شد.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
masroor zarifi
Afghanistan
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
9
فساد اخلاقی امروز تنها در اسرایل وکشور های کفری نیست در تمام دنیا است و این پروژه بزرگ را این کافر ها به راه انداحته اند واین را بدانند اگر گشور ما جور و یا دارای صلح سرتاسری می بود.
ما بتوکل خداوند متعال این کارهای رشت و مردار را شاید نابود می کرد در کشورهای اسلامی
Ali
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
9
لعنت خدا بر ظالمين
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
11
mojtaba
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
10
اي ايراني ها باخبر باشيد اين ها همه توتئه اي است عليه مسلمانانو با وحدت خود برآنها پيروز شويم
Fotros
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
10
لطفاًاخباروعكس هاي جديدتون روميشه واسم بفرستين؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ضمناًمن جوياي كارم ودرشاخه جمع آوري اخبارفكرميكنم موفق باشم
ناشناس
Afghanistan
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
9
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
10
تاباشه از اين چيزا تو ارتششون؛
amir
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
15
اسرائيله ديگه خودشونم توش موندن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
6
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
6
خيلي بيشرمانه است
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
25
سکس
abrahem
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
7
با تشلر از اطلاع
مرگ بر ظالم
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
6
مرگبر ظالمان
khodarahmi
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
3
همه جاهمينجوريه؛بعضياشون تورسانه ميادبعضياشون كه خيلي بدترن اصلاديده نميشن
ترنم
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
2
نفرین بر متجاوز
ناشناس
Afghanistan
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
1
کار خرب است
ناشناس
United States of America
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
4
دهنتون سرویس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
3
میشه کاری کرد اره
حامد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
10
وقتی تو اسراییل رگ محبت رو تو بچگی از بدنشون پاره میکنن خوب مسلما وحشی میشن

مرگ بر اسرائیل

درود بر ایران و ایرانی با غیرت

زنده باد سید علی خامنه ای
میثم
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
4
مرگ بر اسراییل
غيرت
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
4
واقعا اسراييل وحشي است و وحشي باقي. خواهد ماند. مرك بر اسراييل
محمدرضا
Canada
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
4
مرگ بر اسراییل
elham
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
8
ووووووووووووووووووووشششششششش بلا ب دووووووووووووووووووووووووووور
سام
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
6
ارتش اسراییل بی بند و بار ترین ارتش دنیا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
7
جانم فداي رهبرم سيدعلي
shiva
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
4
Khake alam bar sareshon
منصور
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
6
مرك براسرائيل
احمد
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
4
خاک عالم برسرتان مرگ بر اسراییل
sama
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
6
خدا لعنتشون كنه مرگ بر اسراييل وامريكا
فري
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
7
جانم فداي رهبرم روحاني
mehan
جانم فداي رهبر
مهدی م
Lithuania
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
3
1.فبما نقضهم میثاقهم لعنّاهم و جعلنا قلوبهم قاسیه(س.ره مبارک مائده13)
2.لتجدنّ عداوه للذین آمنو الیهود والّذین اشرکوا(سوره شعرا ابتدای جزء هفت)ترجمه:قطعا خواهی یافت دشمن ترین افراد بر مومنان را یهود و مشرکان.یا علی
فرزاد
United States of America
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
4
مرگ بر اسرایل خونخوار
milad
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
6
مرگ برضدولايت فقيه،مرگ برامريکا،مرگ براسراييل.
لیلا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
8
کاش با همین دستام خودم خفه اشون میکردم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
4
...... تو وجود هرچی اجنبیه
ناش ناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
4
فساد اقتصادي و أخلاقي در ايران كم نظير است !!!!
نا شناس
United States of America
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
4
مرگ بر اسراییل
يه هم وطن
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
4
جانم فداي وطنم
تا اين لعنتيها رو از روي زمين پاك كنن
دميكز
Kazakhstan
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
5
بى شرمانة هست
ناشناس
United States of America
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
4
مرگ براسراییل وال سعود وهابیهای حرامزاده
محمد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
6
از نظر من اینکارهای که اسرائیل منحوس انجام مدهد دربین جوانان ایران اطلاع رسانی شود چون هدف اصلی اسرئیل ضربه زدن به جوان کشور ماست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
3
واقعا که
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
2
اساس جيزي كة ظلم ةست اين جور مولرد تعجبي ندارد
ناشناس
United States of America
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
2
هوای سر
مریم
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
3
خوش ب حالشون با اون سربازی رفتنشون
میثم
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
3
خیلی کثیف اند مر گ براسراییل
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
3
واي بحال قوم يهود
عليرضا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
3
جانت فداي وطنت بس امام زمان جي توكه يه جون بيشترنداري
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
1
اينا خودشون تو كار خودشون موندن اونوقت ميخوان بقيه رو درس كنن.خدالعنتشون كنه.
فائزه
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
2
كي تاحالا ديده كسي كه خودش بشر نيست دم از حقوق بشر بزنه؟
واقعا بيشرمانه است.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
3
مرگ بر اسراییل
ااا
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
1
االیتت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
4
لطفااطلاع رساني شودمخصوصادرسيماچراكه خيلي ازمردم بي اطلاع هستن تشكر
elisa20
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
1
خدا اخرو عاقبت همه
را بخیر کند
رضا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
3
خدا این اسرائیلیها رو لعنت کنه.دنیارو به گند کشیدن
فرانک کوردو
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
3
لاشخورهاى خونىل
فرانک کوردو
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
3
لاشخورهاى خونى
ایران
United States of America
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
2
لعنت بر اسرائیل مرگ بر اسرائیل .............
عليرضا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
1
خداوندراشکرکه ايراني هستيم وتوايردانيم لعنت خداوندحاکم وعليم برکفّار،ظالمين ومنافقين وضدانقلاب اسلامي باد
محمد
United States of America
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
2
وای اینا چقدر قوین تو این سرما لخت چقدر سخته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
3
بزار خوش باشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
3
بزار خوش باشن
علي
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
1
باهاتون موافقم مرگبر اسرايئل
سلطان پادشاه
Afghanistan
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
2
زنده باد اسلام زنده باد پیروان حضرت محمدص خداوندج تمام مسلمانان کل جهان توفیق بته که متحد شوند و پیروز شوند مرگ به اسرایل نابودباد تمام کفار دنیا بخصوص امریکا.اسرایل.بریتانیا.المان.وغیره .....
سجاد
Canada
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
6
حزب فقط حزب علي
رهبر فقط سيد علي


خوني كه درگ ماست
هديه به رهبر ماست
لادن
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
0
خدا لعنت کنه اونایی که این کارهارو کردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
2
خاک که حیفه .......... تو سر شون
zahra
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
4
براشون متاسفم.واقعا سگن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
2
متاسفانه دردولت هفتم وهشتم ویازدهم اوضاع فرهنگی بسیار خراب است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
3
خيلي آشغال اند
امامي
United States of America
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
3
غاصبهاي جنايتكار انشالا بزودي از روي زمين كشوري بنام اسراييل نخواهد ماند
دوست
United States of America
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
2
فرهنگ
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
2
اگه ميشه يكي از گشتا ارشاد بفرستين اونجا تا ارشادشون كنن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
1
اینها همون قوم بنی اسرائیلی هستن که با دیدن تمام معجزات پیامبر باز هم بهانه جویی میکردن وایمان نمی اوردن امام زمان عج با ضهورش اونا رو نابود میکنه انشاءالله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
2
جانم فدا ی سید علی خامنه ای
ارغوان
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
2
ان شاالله هم توی این دنیا مجازات بشن و هم خدا زندگی جاودانی رو واسشون تیره و تار کنه...
فرزانه
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
1
مرگ بر اسرائیل لعین...........
محمد عبدي
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
0
جانم فداي وطنم ايران
mehan
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
1
وطنم ايران
هلنا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
3
مرگ بر اسراييل جانم فداي رهبر عشفم وطنم
رشید
واقعاً خجالت آور است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
3
زمان نابودي فرا رسيده
مریم
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
2
چندش اورن
مسلم
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
0
مرگ بر وطن فروش
sadegh
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
2
اخ واسه مملکتمون ک میخوان خرابش کنن
عارفه
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
1
احمقانست
ناشناس
Afghanistan
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
1
مرگ بر صهیونیسم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
1
چطور شد كه ايطور شد
حسین
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
1
اسرائیل دیگه خر کیه

سکسم حدو اندازه ای داره ما انسانیم حیوان که نیستیم این رفتار هارو بکنیم
بسیم چی دانش آموز هنرستان دکتر چمران
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
1
بنام آن که دوستش داریم ودوستمان دارد
برادرانم گاهی بابهترین تجهیزات هم نمی توان جلوی جنگ نرم رو گرفت گاهی فقط کمی اندیشه لازمه. چه طور با ترویج فحشا میخوان (گذشته سرخ و آینده سبز «امام زمان عج ») رو از ما بگیرن تا ما جوانان با ولایت هستیم آنها هیچ غلطی نمی توانند بکنند.با امید نابودی تمام کسانیکه برای منافع و خوشگذرانیها خودشون دستور کشتار و شکستن آسایش و حرمت انسانها می دهند. یا علی مدد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
1
بد بختیه
محمد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
1
خدایااااااااااااااااااااااااااا ما را به راه راست هدایت کن راه کسانی که به انها نعمت دادی نه راه کسانی که بر انها غضب کردی ونه راه گمراهان
ناشناس
Kazakhstan
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
2
الموت السراييل
نادر
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
3
اسرائيل اعتبار در دنيا ندارد
فرامرز
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
2
دوست دارم طوفان نوح دوباره تکرار شه و ظهور آقا زودتر محقق بشه.آمین
بهزاد
United States of America
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
2
درود بر اسرائیل غارتگر دنیا مال ماست
reza7144
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
2
متاسفم
omid
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
2
واقعا که.تف به غیرتتون
آذر
Japan
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
3
تف بر غیرت نداشتتون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
3
درودبرخامنه ای
علی ب
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
2
همه جا خوبو بد هست اگر بدی نبود الان شهید علی خلیلی پیش ما بود روح شادو یادش گرامی. شادی روحش صلوات
احسان
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
3
آمريكا شيطان بزرگ است و اسرائيل فرزند او است. همه منتظر باشند كه آتش جهنم منتظر رژيم صهيونيستي است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
1
زنده باد ایران اسلامی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
1
اینامثل دسشویی عمومی میمونن
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
1
باید یه کم غیرت ازخروس یادبگیرن
سعید
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
1
لعنت بر شما
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
0
مواظب باشید ملت ایران عزیز که این بی غیرتی های اسراءیلی داره تو مملکت خودمون هم رواج پیدا میکنه. این همه بد حجابی....متنفرم از مردانی که زناشونو ول کردن دست شیطان
جوجو
Switzerland
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
0
ملیحه
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
1
خجالتم نمیکشن اینا؟واقعاااااااااااااااااااااا که!
حسن
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
0
من خوشحالم چون اینا کثیفن
حسن
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
0
من خوشحالم چون اینا کثیفن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
1
جانم فدای رهبرم تا چشمه دشمنان دربياد
اتنا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
0
خدا به راه راست همشون بده
حسن
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
1
فقط سيد علي
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
1
مرگ بر اسرائیل
رسول
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
1
مرگ بر اسرائیل وتمام متحدانش
مجید
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
1
لیاقتشون همینه
مصطفی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
0
خدایا یک کار کن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
1
اسراییل خراست
وحید
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
1
اسراءیل خون خوار
وفا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
1
اسرائيل كثيف حتي به دختران خودشون رحم نميكنه جه برسه به دختراي مردم
نعمت الله نورزي
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
0
مرك بر ظالمان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
1
اسرائيل بي رگ ريشه همينه
میشل
Singapore
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
1
مر گ بر صهیونیستی
سلام
United States of America
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
1
خاک توسرتون
مهدخت
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
1
مرگ بر صهیونیسم
ناشناس
United States of America
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
1
مرگ بر اسرائيل و آمريکا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
1
پاکی یعنی رهبرم سیدعلی دوستت دارم جانم فدای تو ,,, مرگ بر اسراییل
مجید
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
1
خاک توسر همشون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
0
با خدا باش و پادشاهی کن
nasrin
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
1
من که عکستومیفرسی ندیدم ولی بازم مرگ براسرائیل
nasrin
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
1
من که عکسی ندیدم ولی بازم مرگ براسرائیل
ناششنا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
0
واقاا
بي نام
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
1
البته كه مابايد براي نابوديشون تلاش كنيم وباهم متحدباشيم،اماخبرخوب اينه كه اين هاباكارهايي كه مي كنن،خودشون براي نابوديشون كافيند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
1
مرگ براسراییل وداعش لهشان میکنیم.لبیک یاخامنه ای
alirezav
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
1
ﻣﺮﻙ بﺑﺮ ﺍﻣﺮﻯﻛﺎ ﻭﺍﺳﺮﺍﻳﻴﻞ كوردل
محمد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
1
خدا لعنتشون کنه
ناصر
United States of America
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
1
خیلی بی شعورند
بهناز
Ireland
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
1
مرگ برامریکا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
1
مرگ بر اسرایل
نانا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
0
خدا جواب بده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
0
عکس
افشین
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
0
تجاوز کیلویی چنده وقتی خودشون از خداشونه معلومه دیگران باهاشون رابطه برقرار میکنند
فرشید
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
1
زمانی که حضرت مو سی به فرمان جبریل به کوه تور برای دیدن خداوند متعال رفت همین بهودیهای که از رود نیل نچاتشان داده بود .ازحای پای حضرت موسی خاک برداشته و بر دهان بزی ریخته وهمان بز شروع به صحبت کرد وهرچه موسی دراین چندسال برای این افراد ابله از خداوند یکتا گفته بود بی نتیجه شد .آیا کسانی که هنوز به حداوند یگتا ایمان ندارند ویک زن فاحشه مثل استر مورتخوای را پزستش می کنند.می خواهید ارتشی متشکل از مرد داشته باشند.خوشبختانه باید گفت که مردانشان هم مشکل اخلاقی دارند .زنده باد ایران وایرانی باغیرت
رسول
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
1
بایداین سگ هاازصحنه روزگارمحو شوند جانم فدای اقتدار رهبر به امنیت ایران افتخار میکنم الهی شکر جااااانم. فدااااای رهبر ازادهام لعنت بر نتان یاهو عوضی. اسراییل غده سرطانی
همایون
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
0
درودبررهبرآزادگان جهان،جانم فدای رهبرومرگ براسراییل وآمریکا خدابدترشون کنه
Mobin
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
0
درد برایران درود بر سردا دل ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
0
مرگ براسراعیل