کد خبر: ۴۰۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱:۲۳ - ۰۵ تير ۱۳۹۲

حجت الاسلام جاویدی مسئول فرهنگ دانشگاه آزاد آباده شد

جلسه معارفه مسئول دفتر فرهنگ اسلامی واحد آباده با حضور دکتر محمودیان مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری منطقه یک و دکتر حق شناس مدیر فرهنگی منطقه یک در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده برگزار شد.

شیرازه- در این جلسه ابتدا دکتر زارع ریاست واحد ضمن خوش آمد گویی و تبریک اعیاد شعبانیه و نیز حماسه سیاسی انتخابات با شرکت حداکثری مردم در پای صندوقهای رای، حضور حجه الاسلام جاویدی را به واحد آباده تبریک گفت. دکتر محمودیان نیز ضمن تبریک عید نیمه شعبان به اهمیت کارهای فرهنگی اشاره نموده و اظهار داشت: در این برهه از زمان که در جامعه مشکل اقتصادی وجود دارد بحمدلله دانشگاه آزاد اسلامی توانسته است با تلاش خود بر مشکلات غلبه نموده و پابرجا بماند.

به گزارش خبرنگار شیرازه در آباده و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد واحد آباده، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری به نقش دانشجویان و اساتید در ترویج فرهنگ اسلامی اشاره کرد و گفت: حال که در آستانه سال روز میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) هستیم باید تمام اعمالمان من باب مقدمه سازان ظهور باشد و بتوانیم تلاش کنیم با ایده نو و فکری نو و درخشندگی بیشتر کارهای فرهنگی در بین نسل جوان نمود پیدا کند.

سپس دکتر حق شناس مدیر فرهنگی منطقه به تعامل بیشتر قشر دانشجو ، استاد و کارمند اشاره نمود و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند سبک زندگی در دانشگاه بطور ملموس تری اجرا شود ، خواستار اجراشدن سبک زندگی در محیط کار و کلاس درس که همان نقشه جامع فرهنگی است ، شد.

در ادامه نیز به ارتباط بیشتر حوزه فرهنگی با حوزه دانشجویی و جلوگیری از افراط و تفریط و اجرای اعتدال در کارها را سرلوحه قرار داد.

سپس جاویدی ضمن تشکر از دکتر زارع بخاطر انتخابشان به سمت مسئول دفتر فرهنگ اسلامی و تشکر از میهمانان جلسه، خواستار عنایت حضرت باری تعالی و همکاری حوزه­های مختلف دانشگاه در جهت اشاعه فرهنگ شد.

انتهای خبر/

نظرات بینندگان