کد خبر: ۴۰۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۲ - ۰۵ تير ۱۳۹۲

بسيج رسانه فارس در محكوميت كشتار شيعيان مصر بیانه صادر کرد

ما اصحاب بسيجي رسانه هاي استان فارس این اعمال وقیحانه ، وحشیانه و اين فاجعه اسف بار را به شدت محکوم می‌کنيم.

به گزارش شیرازه، سازمان بسيج رسانه فارس در محكوميت كشتار شيعيان مصر بیانه ای صادر کرد.

در قسمتی از بیانیه آمده است، کشته شدن مسلمانان خواسته اصلی دشمنان اسلام است و کسانی که دشمن را در این مسیر یاری می‌کنند نه تنها مسلمان نیستند بلکه مورد لعنت این دین الهی هستند.

متن کامل بیانیه به شرح زیر است.

با کمال تأسف و تأثر بار دیگر شاهد کشتار بی‌رحمانه و غیرانسانی شیعیان در گوشه‌ای از جهان هستيم ، خبر حمله تجاوزکارانه عده‌ای از مسلمان‌نمایان سلفی به شيعيان مصر و به شهادت رساندن آقاي دكتر شيخ محمدحسن شحاته(رهبر شيعيان مصر) باردیگر جهان اسلام را در غمی دوباره فرو برد ، این اقدام ضدبشری حادثه تلخ و دردناکی است كه مایه تاثر و ناراحتی است و قلب هر انسانی را به‌درد می‌آورد. جنایتی وحشیانه که دست های ناپاک گروه های سلفی ، وهابی و تكفيري آغشته به خون شیعیان، همراهی هدفمند مستکبران و سکوت معنا دار مجامع بین المللی و مدعیان دروغین دفاع از حقوق بشر ، آن را رقم زده است. بي‌ترديد اين گونه اقدامات خصمانه كه در راستاي پروژه اسلام‌ ستيزي و ايجاد شكاف و اختلاف ميان فرق و مذاهب دینی، هر از چند گاهي توسط استكبار جهاني به سركردگي آمريكاي جهانخوار و صهيونيسم بين‌الملل طراحي و اجرا مي‌شود، گواه آشكاري بر ترس و واهمه بيش از پيش دشمنان از اتحاد و همدلی مسلمانان و گسترش موج بيداري اسلامي در منطقه و جهان بوده و دستاوردي جز برانگيخته شدن شلعه های خشم و انزجار مسلمانان سراسر جهان عليه دشمنان دين و مقدسات اسلامي را نخواهد داشت.

هرگونه اقدام افراط گرایانه و خشونت‌طلبانه مغایر با دین مبین اسلام، کتاب و سنت حضرت رسول‌الله(ص) است. کشته شدن مسلمانان خواسته اصلی دشمنان اسلام است و کسانی که دشمن را در این مسیر یاری می‌کنند نه تنها مسلمان نیستند بلکه مورد لعنت این دین الهی هستند. دشمن برای تحقق این هدف عده‌ای را به نام سلفی و وهابی اجیر کرده و از این طریق به دنبال تحقق اهداف خود است. دشمنان اسلام بدانند که با اعمال اینگونه جنایات وحدت مسلمین گسسته نخواهد شد بلکه محکم تر و استوارتر خواهند ماند.

ما اصحاب بسيجي رسانه هاي استان فارس این اعمال وقیحانه ، وحشیانه و اين فاجعه اسف بار را به شدت محکوم می‌کنيم و معتقديم کسانی که به نام دین و مذهب دست به چنین جنایاتی می‌زنند جیره‌خوار آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند و در پایان ضمن دعوت به اتحاد و يكپارچگي آحاد مسلمانان در اقصي نقاط عالم از هر گروه و مذهب و پرهيز از هرگونه تفرقه و چندگانگي ، از مجامع بین‌المللی و سازمان‌های حقوق بشری، دول اسلامی به ویژه از دولت مصر و الازهر و علمای آن می‌خواهيم ضمن محکومیت شدید این اقدام شنيع ، به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل كنند و عاملان اين جنایت را به اشد مجازات برسانند.

نظرات بینندگان