کد خبر: ۴۰۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۲ - ۰۷ تير ۱۳۹۲

بازدید از پروژه خط لوله انتقال آب از منطقه روداب به آباده

توسط هيأتي از آب منطقه اي استان فارس، از پروژه خط لوله انتقال آب از منطقه روداب به شهرهاي آباده و سورمق و دهستان بيدك بازديد و نواقص آن مورد بررسي قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار شیرازه از آباده، با پيگريهاي فرمانداري آباده هيأتي متشكل از معاون بهره برداري آب منطقه اي استان فارس،معاون اجراي طرح آبرساني شركت آبفا استان فارس،مديران عامل مشاور و پيمانكار طرح و جمعي از مسئولان شهرستاني از پروژه خط لوله انتقال آب از منطقه روداب به شهرهاي آباده و سورمق و دهستان بيدك بازديد و نواقص آن مورد بررسي قرار گرفت.

در حاشيه اين بازديد پرويز فتاحي طي سخناني ضمن تبريك بمناسبت اعياد شعبانيه و حضور گسترده مردم در پاي صندوقهاي رأي و خلق حماسه سياسي گفت: ما مسئولين در برابر اين مردم حماسه ساز بايستي پاسخگو باشيم. همين مردمي كه با مشاركت خود در صحنه هاي مختلف سياسي و اجتماعي ثابت كرده اند به نظام مقدس جمهوري اسلامي پايبندند. مردم آباده، سورمق و منطقه دهستان بيدك علي رغم اتمام پروژه آبرساني بعد از سه سال هنوز در انتظار بهره برداري از اين طرح و دريافت آب شرب سالم هستند.

فتاحي ضمن تأكيد بر برخورد قانوني با افراد خاطي افزود: آب شرب سالم خواسته به حق مردم است و بايستي همه دست اندركاران امر با همكاري وتعامل اين موضوع را محقق كنند.

گفتني است پروژه خط لوله جديد انتقال آب به شهرهاي آباده،سورمق و دهستان بيدك به طول 70 كيلومتر و با چهار مخزن با حجم مجموعاً24 هزار مترمكعب و با اعتباري بالغ بر 47 ميليارد تومان حدود سه سال است كه اجرا شده ولي به دليل وجود نواقص فني هنوز به بهره برداري نرسيده است.


انتهای خبر224224/


نظرات بینندگان