کد خبر: ۴۰۵۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷:۲۵ - ۰۸ تير ۱۳۹۲

آغاز هجرت دانش آموزان و دانشجویان لارستانی به میقات "فراموش شدگان"

شرکت کنندگان در این اردوها اغلب از دانش آموزان ، دانشجویان و طلب جوان حوزه های علمیه هستند که تعطیلات تابستانی خود را در مناطق محروم می گذرانند.
به گزارش خبرنگار شیرازه از لارستان ، جلسه افتتاحیه بسیج سازندگی لارستان در سالن ضمن خدمت با حضور جمعی از جهادگران ، مسئولین ، فرمانده سپاه لارستان ، و مسئول آموزش و پرورش برگزار شد. در این جلسه فرمانده سپاه لارستان به تبیین جایگاه جهاد و بسیج سازندگی پرداخت و به پروزه های در دست اقدام بسیج در عرصه ی اقتصادی اشاره نمود.

روزهای گرم طاقت فرسای لارستان که سرمی رسد دلها غنج می رود برای "هجرت". هجرت به دیار "وارثان زمین" . میقات "فراموش شدگان" و وعده گاه " عدالتخواهان".

بیل زدن جهادی فقط برپائی بیت الله نیست.عمرانی خواندن و خِشت بر خشت نهادنِ جهادگران و کارگرانِ دلداده جهادی، کم انصافی است و به مذبح بردن حقایق. بیل زدن و ملات درست کردن و گچ ساختن و خاک بارکردن و چه و چه پیام هائی دارد معنوی. اول اینکه تربیت شدگان مکتب روح الله خواست ولی شان را سرمه چشم می کنند و اجازه نمی دهند واژه مستضعفین لابه لای شاخص های رشد و توسعه گم شود و خاک بخورد.

لازم بذکر است علاقمندان جهت شرکت در این اردوهای جهادی می توانند با مراجعه به حوزه شهدا با شماره تماس 2240120 ، جنب سینما آزادی دفتر بسیج دانشجویی لارستان2245117 ، حوزه مقاومت شهد مفید و خواهران الزهرا جهت ثبت نام مراجعه نمایند.



نظرات بینندگان