کد خبر: ۴۰۶۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۲ - ۱۰ تير ۱۳۹۲
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس:

نخستین جشنواره «رسانه، نظم و امنیت عمومی» برگزار می‌شود

ظرایف روانشناختی نشر و تحلیل اخبار، حوادث و رخدادها، ابعاد جامعه‌شناختی تهیه، تدوین و انتشار اخبار اجتماعی، کنش وری رسانه‌ها در حیطه ترویج قانون‌گرایی و نظم پذیری، ساز و کارهای رسانه‌ای ارتقای نظم و امنیت اجتماعی و سهم و نقش رسانه‌ها در ارتقای تعامل پلیس و مردم محورهای این جشنواره است.
به گزارش شیرازه، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس گفت: جشنواره‌ای با عنوان «رسانه، نظم و امنیت عمومی» با همراهی و همکاری اصحاب رسانه در راستای افزایش روزافزون بستر احساس امنیت یکایک شهروندان برگزار می‌شود.

فریبا استواری افزود: ظرایف روانشناختی نشر و تحلیل اخبار، حوادث و رخدادها، ابعاد جامعه‌شناختی تهیه، تدوین و انتشار اخبار اجتماعی، کنش وری رسانه‌ها در حیطه ترویج قانون‌گرایی و نظم پذیری، ساز و کارهای رسانه‌ای ارتقای نظم و امنیت اجتماعی و سهم و نقش رسانه‌ها در ارتقای تعامل پلیس و مردم محورهای این جشنواره است.

استواری ادامه داد: روزنامه‌نگاران، مدیران مسئول، نویسندگان، خبرنگاران مطبوعات و خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری در بستر اینترنت می‌توانند آثار منتشر شده خود از تاریخ 30 خرداد ماه تا تاریخ 20 دی ماه سال جاری پیرامون اهداف و محورهای جشنواره را به دبیرخانه تحویل داده و یا در سایت جشنواره ثبت کنند.
وی بیان داشت: آخرین مهلت ارسال آثار روز 30 دی ماه و داوری نهایی نیز در تاریخ دهم بهمن ماه سال جاری است.
وی افزود: آثاری در جشنواره شرکت داده می‌شوند که در فاصله زمانی پیش گفته در یکی از رسانه ها که دارای مجوز انتشار و فعالیت هستند به چاپ رسیده باشند.
انتهای پیام/523/2
نظرات بینندگان