کد خبر: ۴۰۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۴ - ۱۱ تير ۱۳۹۲

آغاز عملیات گاز رسانی به شش روستای دهستان قشلاق شهرستان خرم بید

باحضور نماینده مردم شهرستان خرمبید،اباده،بوانات در مجلس شورای اسلامی وجمعی از مسئولین ،گلنگ پروژه عمرانی گازی رسانی دهستان قشلاق آغازشد

به گزارش شیرازه به نقل از بام فارس، مومنی مدیرعامل گاز استان گفت: بااجرای این پروژه ،که به طول 38کیلومتر وبااعتباربالغ بردومیلیاردتومان  می باشد شش روستای دهستان قشلاق شهرستان خرمبید از نعمت گاز برخوردارخواهند شد

وی دراین راستاافزود یک دستگاه تقلیل فشار گاز با ظرفیت 1000متر مکعب درساعت وبا اعتبار 4میلیاردتومان نیز برای این پروژه درنظر گرفته شده است

همچنین داود ايوبي فرماندار خرمبید در اين آئين گفت: با اتمام گازرساني به اين روستاها دهستان قشلاق از تمامي امكانات زيربنايي بهره مند مي گردد.

وي افزود: با برنامه ريزيهاي انجام شده گازرساني به آخرين روستاي بالاي 10 خانوار شهرستان در دستور كار شركت گاز استان قرار گرفته كه با انجام آن شهرستان خرم بيد به عنوان اولين شهرستان سبز استان فارس معرفي خواهد شد.

رئيس شوراي اداري شهرستان خرم بيد ابراز داشت: 4 پروژه شامل درمانگاه و پاسگاه انتظامي قشلاق، اورژانس 115 مشكان و ساختمان دهياري روستاهاي انارك و قشلاق در هفته دولت آتي افتتاح خواهد شد.

ايوبي گفت: با تامين اعتبار يك سالن ورزشي سرپوشيده نيز در دهستان قشلاق احداث خواهد شد.

نماينده مردم شهرستانهاي آباده، بوانات و خرم بيد در مجلس شوراي اسلامي نيز طي سخناني ضمن تشكر از مديريت شهرستان در رفع مشكلات روستاها خدمت به مستضعفين را رويكرد اصلي نظام عنوان كرد.

وي افزود: ايجاد منطقه ويژه اقتصادي شهرستانهاي خرم بيد و بوانات نيز به تصويب كميسيون اقتصادي مجلس رسيده و در جلسات علني مجلس طرح و به راي گذاشته خواهد شد.

امام جمعه صفاشهر نيز گفت: وجود رهبري شايسته در ايران اسلامي توانسته الگويي موفق از مديريت اسلامي را در خدمت به محرومان و روستاهاي محروم به جهانيان عرضه نمايد.

در اين مراسم اهالي روستاهاي دهستان قشلاق با ذبح گوسفند، نصب پلاكارد، آذين بندي و تهيه پوسترهاي مختلف و با اجراي برنامه هاي مختلف فرهنگي و هنري آغاز گازرساني به روستاهاي خود را جشن گرفتند.

گفتني است دهستان قشلاق در بخش مركزي شهرستان خرم بيد قرار گرفته و داراي 6 روستاي مشكان، قلعه ميرزا، دلونظر،‌سيداحمدي، انارك و قشلاق با 1000 خانوار و با جمعيت 5000 نفر مي باشد كه از مناطق سردسيري استان و شهرستان محسوب مي شود


نظرات بینندگان