کد خبر: ۴۰۷۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۰ - ۱۲ تير ۱۳۹۲

نماینده مردم کوار: مهمترین تهدید دولت آینده، فساد اداری و مالی است

دکتر اسماعیلی نماینده مردم کوار، سروستان و خرامه، تنها راه جلوگیری از فساد اداری و مالی، را شفاف‌سازی امور دانست.

به گزارش شیرازه به نقل از ایسنا، دکتر اسماعیلی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در افتتاحیه یازدهمین اجلاس سازمان نظام مهندسی معدن در شیراز گفت: مهمترین تهدید دولت آینده، فساد اداری و مالی است.

اسماعیلی با بیان اینکه فساد مالی و اداری در دولت نهم و دهم نیز یک معضل بود، گفت: به‌دلیل بی‌توجهی و علی‌رغم تمام تلاش‌های شبانه‌روزی دولت، اختلاس سه هزار میلیاردی ضربه وحشتناکی چه به‌لحاظ روحی و روانی و چه به لحاظ اجرایی به سیستم و فعالان بخش‌ خصوصی و دولت وارد کرد.

نماینده مردم کوار، سروستان و خرامه با تصریح اینکه دولت‌های نهم و دهم نقاط قوت بسیار زیادی داشته و اقدامات تاثیرگذاری را در بخش‌های مختلف انجام داده و پایه‌گذاری کردند، گفت: مهمترین نقطه ضعف دولت، اجرا نکردن قانون بوده است.

وی برای مثال به ماده 32 قانون بودجه در خصوص نیازنداشتن به دریافت تعهد بازگشت ارز از صادرکننده، اشاره و تاکید کرد: امروز به ما اعلام کردند که گمرک همچنان از اجرای این قانون سرباز می‌زند.

اسماعیلی لزوم بررسی قانون اصلاح شده فعالیت‌های معدنی را یادآور و متذکر شد: علی‌رغم اینکه هیچ یک از سازمان‌های نظام مهندسی معدن استان‌های کشور، پیشنهادی در این زمینه نداشته اما احساس می‌شود که این قانون ظرفیت متعالی‌تر شدن و بهتر شدن را دارد.



نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۲
0
فکر کنم دکتر اسماعیلی فقط نماینده کوار نیست بلکه نماینده خرامه و سروستان هم هست. دوست عزیز مگه با این دو شهر مشکل داری که اسمشون رو نمی نویسی؟