کد خبر: ۴۰۸۵۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۲ - ۱۵ تير ۱۳۹۲

تاسیس نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صغاد آباده

در جلسه ای با حضور رحیم زارع نماینده مردم شهرستان های آباده، بوانات وخرمبید در مجلس شورای اسلامی، اعضای جدید شورای اسلامی شهر صغاد و فتاحی فرماندار آباده که در محل شهرداری این شهر تشکیل شد مشکلات شهر صغاد مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار شیرازه در آباده، در ابتدای این جلسه شهردار صغاد مشکلات شهر صغاد از جمله جاده ارتباطی صغاد به آباده – تاسیس ناحیه صنعتی ، تعطیلی بانک ملت شعبه صغاد، اتمام سالن نیمه کاره کشتی ، و ایجاد نمایندگی اداره ورزش و ئجوانان بدلیل استقبال جوانان و ورزش کاران را از نماینده مردم آباده در مجلس خواستار شد.

دکتر رحیم زارع در ارتباط با تمامی موارد فوق قول مساعد داد و در همین جلسه با رای زنی با استان مقرر شد به زودی نمایندگی اداره ورزش وجوانان تا ولادت با سعادت امام حسن(ع) در این شهر راه اندازی شود.

زارع از تخصیص اعتبار پنج میلیارد تومانی در بودجه نود و دو جهت آب آشامیدنی شهرهای ایزدخواست، بهمن، صغاد وسورمق نیز خبر داد.

زارع همچنین افزود با جذب سرمایه گذاران صغادی بزودی ناحیه صنعتی شهر صغاد نیز تا پایان امسال راه اندازی می کنیم.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
الهام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۲
0
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تممی دست اندر کاران و تشکر و قدردانی از اقای رحیم زارع که با ایجاد نمایندگی ورزش و جوانان موافقت کردند و ان را مطرح کردند خواهشا تمام سعیتونو برا صغاد بکنید واقعا احتیاج داره به اداره ورزش و جوانان و تاسیس یک استخر چون اکثر صغادی ها به ورزش شنا علاقه خاصی دارند با تشکر از شما
فاطمه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۲
0
سلام.همونطور که الهام خانم گفتند ما صغادی ها به ورزشگاه نیازمندیم.اگر ممکن است به زودی یک ورزشگاه تاسیس نمایید تا در تابستان سرگرم باشیم.
فائزه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۲
0
سلام حالا یعنی شما خیلی کار واسه ضغاد کردین ؟
خداییش دارم می گم....
خاک.......اگه ا نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صغاد نبود خیلی بهتر بود