کد خبر: ۴۱۱۲۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۱ - ۱۹ تير ۱۳۹۲

مدیری 4 شغله در یکی از شهرستان های فارس!

مدیران چند شغله ، نور چشمی ها ، اقا زاده ها و ... ، اینها کلماتی است آشنا که هر از چند گاهی برخی ها برای خوشامد مردم در رسانه ها تکرار و تکرار می کنند تا نشان دهند که می خواهند مشی عدالت خواهانه داشته باشند، اما هر از چند گاهی گزارشی می رسد و خبری از مدیران دو یا چند شغله می دهد.
به گزارش شیرازه، نگاه فارس نوشت: در همین راستا چندی است خبری مبنی بر اشتغال یک مدیر 4 شغله در شبکه بهداشت و درمان یکی از  شهرستان های  بیخ گوشمان در استان فارس به تحریریه نگاه فارس رسیده است.

این مدیر که در حال حاضر مسئولیت شبکه بهداشت و درمان شهرستان ، رئیس بیمارستان شهر ، پزشک قانونی شهر و مسئولیت پزشک خانواده  شهرستان مذکور بر عهده دارد در همه مسئولیت های مذکور حقوق و مزایا دریافت می نماید.

درآمد این مدیر نورچشمی که اتومبیل های شخصی وی سوزوکی ویتارا با قیمت حدود 110 میلیون تومان و پژو پارس به ارزش تقریبی 38 میلیون تومان است در حدود 100 میلیون ریال در ماه است و این در حالی است که این مدیر محترم هر روز با خودروی سازمانی و راننده شخصی ساعت 7:30 صبح از شیراز به محل کار خود رفته و ساعت 15 به شیراز بر می گردد.

البته گفتنی است با توجه به مدیریت شبکه بهداشت شهرستان ، ایشان می بایست  تا ساعت 19 در محل کار خود حاضر بوده و در صورت فراخون بعد از این ساعت نیز در محل کارش حاضر باشد.

جالب اینجاست که با گذشت بیش از 10 ماه از افتتاح بخش ccu  بیمارستان تحت مسئولیت ایشان و با توجه به داشتن امکانات لازم در حوزه تخصصی و پزشک متخصص به علت نداشتن امکانات سرمایشی هنوز به طور کامل راه اندازی نشده است و دلیل این مهم چیزی نیست جز مشغله فراوان جناب مدیر.

آیا این شایسته سالاری و گردش نخبگان و استفاده از نیروی های جوان است ؟ در حالی که بسیاری از پزشکان و فارغ التحصیلان مجموعه علوم پزشکی به دنبال شغل بوده و بعضا در کارهای غیر مرتبط و با نداشتن ذره ای حاشیه امنیت شغلی در حال گذران عمر هستند و این در حالی است که اخباری مبنی بر عدم اجازه شرکت برخی از نیروهای طرحی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در مناقصات این دانشگاه به بهانه کارمند محسوب شدن ایشان می رسد در حالی که از هیچکدام از مزایای حقوقی کارمندان برخوردار نبوده و در حد نیروی مزدبگیر محسوب می شوند؟!

البته نگاه فارس با درایت و مدیریت مناسب ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی شیراز جناب آقای دکتر ایمانیه مبنا را بر بی اطلاعی ایشان  گذاشته و از مسئولین محترم دانشگاه درخواست رسیدگی دارد تا خدای ناکرده حقی از اهالی خطه فارس ضایع نگردد و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان به حد مطلوب خود برسد انشالله.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Singapore
چهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۲
0
حتما شایسته سالاری بوده ...........
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۲
1
شما با ماشین هاش مشکل دارید؟
یا با مشاغل فراوانش؟
یا نا کارآمدیش؟

اگر یک دلال ملک بی سواد سوزوکی گراند ویتارا داشت خوبه اگر یک پزشک داشت بده؟

بگذریم از اینکه اکثر پزشکها (منظورم پزشکهای عمومیه) پراید هم به سختی می تونند بخرن
محمد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۲
0
خوبه والله تو همون شهر بعضیا شبها گرسنه میخوابن چطور میخاد جواب خدا و شهدا بده چرا مسئولین رده بالاتر ایشون پیگیری نمیکنن از شما برو بچه های سایت شیرازه میخام که حداقل شما پیگیری کنید و به اطلاع مسئولین ذیربط برسونید
نگار
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۲
0
لابد اگه شما منتخب شده بودید، همه چیز روبراه بود، ! فرمایش شما بیشتر جنبه حسادت و بحث های خاله زنکی داشت، اگر کسی به سمتی یا جایی میرسه، قطعا نتیجه کفایت و لیاقتش بوده، یه ویتارا واسه یه پزشک تو این مملکت خیلی زیاده!؟ شما به جای این امار بازی ها، به کار و زندگیتونن وقت بزارید تا شما هم بتونید حداقل یه پرشیا به ارزش 38 میلیون واسه خودتون بخرید، انشااله،،،،،!