کد خبر: ۴۱۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۰ - ۲۲ تير ۱۳۹۲

نماینده مردم سروستان، کوار و خرامه: مجلس با تمام توان به دولت منتخب کمک خواهد کرد

حماسه سیاسی که خلق شد نه تنها در سطح جهان برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بلکه برای تمام انقلاب های اسلامی در سطح جهان منشا خیر و برکت بود.
به گزارش خبرنگار شیرازه از خرامه،  در دیدار فرماندار خرامه و نماینده مردم در مجلس با مردم روستای اسلام آباد ،داریوش دهقان اظهارداشت: در هر روستایی که عنصر وحدت در آن باشد پیشرفت و آبادانی در آن سریع خواهد شد .

وی با بیان اینکه شهرستان خرامه از نظر کشاورزی غنی است نیز گفت: ساماندهی کانال های آبرسانی به بخش کشاورزی باید مورد توجه قرار گیرد چرا که این کانال ها آب را مدیریت می کنند که بر این اساس نیز در مصرف آب صرفه جویی می شود.

فرماندار خرامه با اشاره به خلق حماسه‌ی سیاسی با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا یادآور شد: وفاداری مردم ایران به اصول نظام جمهوری اسلامی، امام و شهدا و منویات رهبر معظم انقلاب موجب تحقق این حماسه در کشورشد.

در ادامه‌ی این مراسم داریوش اسماعیلی نماینده مردم خرامه ،سروستان و کوار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی ازمدیران جدید بعد از اینکه در جایگاه خود قرار گرفتند فقط نقاط ضعف مدیریت های قبلی را بیان می کنند و همه مدیران نقطه ضعف و قوت دارند گفت: ما باید این موضوع را به یک فرهنگ تبدیل کنیم که مدیران جدید در کنار بازگو کردن نقاط ضعف، نقاط قوت مدیران قبلی را برای مردم بازگو کنند تا مردم علاوه برنقاط ضعف از نقاط قوت و مثبت آن مدیر آگاه و مطلع شوند.

داریوش اسماعیلی در جمع مردم روستای اسلام آباد شهرستان خرامه تاکید کرد: باید امید را در دل مردم زنده نگه داشت و هر چه مردم را به درستی امیدوار بکنیم به خود مردم کمک کرده ایم و یک راهش این است که کارهای انجام شده را مرور کنیم و وضعیت زمان گذشته خود را نسبت به زمان حال بسنجیم .
وی ادامه داد: حماسه سیاسی که خلق شد نه تنها در سطح جهان برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بلکه برای تمام انقلاب های اسلامی در سطح جهان منشا خیر و برکت بود.
ناظرمجلس شورای اسلامی درشورایعالی معادن افزود: مجلس با تمام توان به دولت منتخب در جهت رفع مشکلات مردم و تعالی کشور کمک خواهد کرد.
داریوش اسماعیلی با بیان اینکه جوانان ما در جنگ هشت ساله حق علیه باطل فقط با نیت فی سبیل الله حاضر شدند و برای کسب رضایت خداوند در این زمینه قدم برداشتند ادامه داد: امروزه عظمت و درخشندگی نظام ما چشم دنیای استکبار را کور کرده است و با تبعیت پذیری مردم روزاز مقام معظم رهبری روز به روز نظام ما درخشندگی آن نمایان تر و عظمت آن دو چندان خواهد شد.

ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای برنامه ریزی و توسعه استان فارس در ادامه با اشاره به برداشت گندم توسط مردم خرامه و رونق گرفتن کار کشاورزی در شهرستان خرامه بیان داشت: با توجه به اینکه وضعیت کشاورزی در خرامه روند مطلوبی را پشت سرگذاشته است شاهد چرخه اقتصادی خوبی در سطح شهرستان خواهیم بود.

اسماعیلی یادآور شد: همدلی ،همراهی و وحدت را باید در سطح شهرستان حفظ کنیم که نتایج این وحدت می تواند باعث رشد، توسعه و پیشرفت شهرستان باشد.
وی گفت: عملیات گاز رسانی سلطان شهر آغاز شده است و تجهیزات لازم خریداری شده است.
نظرات بینندگان