کد خبر: ۴۱۲۲۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۸ - ۲۲ تير ۱۳۹۲
اخطار جدی اداره آبفا شیراز به مشترکان پر مصرف

آب شما را قطع خواهیم کرد

در این اطلاعیه آمده است: چنانچه مشترکان پر مصرف الگوی مصرف را رعایت نکنند با قطع انشعاب آب مواجه خواهند شد.
به گزارش شیرازه، اداره آبفا شیراز با صدور اطلاعیه ای به مشترکین پر مصرف اخطار جدی داده است. در این اطلاعیه آمده است:
چنانچه مشترکان پر مصرف الگوی مصرف را رعایت نکنند با قطع انشعاب آب مواجه خواهند شد.
به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی آبفا شیراز، در فصل گرما به تدریج منهنی بهره گیری همشهریان از آب به حداکثر مقدار ممکن رسیده و مصرف آب ساکنان شیراز در روز های اوج گرما به حدی بالا رفته است که مسئولان شرکت آبفا شیراز را از بابت تامین نیاز روزافزون آب نگران کرده است.
با تهدید وضعیت کمبود آب، مصرف بیرویه آب جایز نیست و برای گذر از وضعیت حاد تامین آب ، نیازمند همراهی مردم در صرفه جویی در مصرف آب هستیم و چنانچه مشترکان پر مصرف الگوی مصرف را رعایت نکنندبعد از اخطار کتبی در صورت عدم تغییر رفتار با جمع آوری انشعاب و قطع انشعاب مواجعه خواهند شد.
به منظور پیشگیری از بحران آب ، همه مشترکان خانگی، تجاری، تولیدی، صنعتی، نظامی، اداری، خدماتی و ... باید در عزمی همگانی نسبت به کاهش مصرف آب اقدام کنند.
همچنین شرکت آب فاضلاب شیراز از متولیان تکایا، مساجد، حسینیه ها، مراکز آموزشی، نظامی و دانشگاه ها در خواست می کند با تشریح احتمال بحران کم آبی در صورت عدم مصرف صحیح آب، اطلاع رسانی لازم را انجام و حداقل مصرف را مدیریت نمایند.
شرکت ابفا شیراز از برخورد با ادارات، سازمان ها و مرکز پر مصرف مانند استخر ها و اماکن شستشوی خودرو خبرداد و ابراز داشته مشترکین پر مصرف نباید در نقطه مقابل صرفه جویانه مردم فهیم شیراز، سوء استفاده کنند.
گفتنی است اکیپ های نظارت و پلیس آب حتی در ایام تعطیل به صورت ویژه نسبت به بررسی کنترل مصرف می پردازد و در صورت مشاهده مصارف غیر مجاز و غیر معمول اقدام به جمع آوری انشعاب و قطع اب خواهد کرد.
آبفا شیراز گذر از فصول گرم و بحران کمبود آب را ملزم به تغییر رفتار مصرفی مشترکین می داند.
بدیهی است به ثمر نشستن تلاش کارکنان شرکت آب و فاضلاب شیراز بر تامین  پایدار و کیفی آب برای تمامی مشترکان آب و جلوگیری از بروز مشکلات نیازمند همت و استمرار همکاری همشهریان در مصرف بهینه آب است.
انتهای پیام/
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
رضایی
UNITED KINGDOM
شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۲
1
تغیر رفتار به کنار- کارای خودتون چی
امسال باران خوبی داشتیم. چند بار سیل جاری شد. چقدر اب تو زیر گذرها پر شده بود
وقتی یک سیستم فاضلاب درست حسابی نباشه و این همه بارون میاد شما نمی تونید اینها رو جمع آوری کنید. بعد این همه سال هنوز هیچکاری نکردید فقط موقعش شد میاد فشار اب رو کم میکنید و از مردم می خواهید هلاک بشن و اب مصرف نکنند . پس وظیفه شما چیست این وسط که حتی نمی تونید این اب ها رو جمع اوری کنید.
من روزی که سیل اومد کنار زیرگذر چهار راه ریشمک بودم دیدم اتش نشانی اب ها رو میکشید میریخت تو خیابان بقلی!!
به نظر ما مردم شیراز شما یه فکری بکنید ما الان در قرن 21 هستیم!! بشینید از الان کاره کارشناسی بکنید واسه زمستانی که در پیش داریم کشور های پیشرفته هم همین کار را میکنند .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۲
1
مدیریت فرماندار و رئیس ابفا برای کلان شهر شیراز ضعیف می باشد