کد خبر: ۴۱۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۷ - ۲۲ تير ۱۳۹۲

امام جمعه مرودشت: کشور ما پرچمدار مبازه با بدحجابی است

نباید امروز در جامعه بی حجاب طوری باشد که باعث مشکلات اخلاقی در جامعه شود و دیگران به معصیت کشیده شوند، زیرا کشور ما پرچمدار مبازه با این فرهنگ غربی است .
به گزارش خبرنگار شیرازه از مرودشت، حجت الاسلام غفوری میبدی درخطبه هاي نمازجمعه مرودشت با تبريک به مناسبت فرا رسيدن ماه مبارک رمضان اظهار داشت:ماه مبارک رمضان ماه راز و نياز با خدا و وبهترین اعمال در این ماه است.

خطیب نماز جمعه مرودشت با بیان اینکه این ماه بهترین فرصت خودسازی است، دوری ازگناه را از بهترین اعمال خواند.

امام جمعه مرودشت همچنین به افرادی که توانایی روزه داری ندارند توصیه کرد: خدای نکرده با تظاهر به روزه خواری دچار این گناه نشوند، چراکه اگر کسی به چنین کاری دست بزند طبق نظر حاکم شرع بایستی مجازات شود.
حجت الاسلام غفوری میبدی در بخش ديگري از اظهاراتش به وقایع 21 تیرماه و سالروز وقایع مسجد گوهرشاد اشاره کرد و گفت: در این روز مردم مشهد در مسجد گوهرشاد همراه علما علیه دستور کشف حجاب رضاخان اجتماع کردند که در این تحصن قوای دولتی به مسجد گوهرشاد حمله کردند که سبب کشتار هموطنان ما شد.

وی افزود در این اجتماع ،شیخ محمد تقی بهلول گنابادی از خطبای مشهوری بود که در اجتماع زائران به روشنگری علیه این توطئه استعماری پرداخت و مردم را به قیام دعوت کرد که پس از دستگیری توسط دولت وقت 31سال زندانی شد.
خطیب جمعه مرودشت ادامه داد: نباید امروز در جامعه بی حجاب طوری باشد که باعث مشکلات اخلاقی در جامعه شود و دیگران به معصیت کشیده شوند، زیرا کشور ما پرچمدار مبازه با این فرهنگ غربی است.

امام جمعه مرودشت همچنین با اشاره به 26 تیرماه سالروز آغاز به کار شورای نگهبان قانون اساسی ضمن گرامیداشت این روز خاطرنشان کرد: این شورا به منظور پاسدازی از احکام اسلام و قانون اساسی تشکیل شد.

حجت الاسلام غفوری میبدی همچنین به اهمیت مساجد و تکریم آن پرداخت و تصریح کرد: برای حضور در مسجد بایستی آداب آن رعایت شود.
نظرات بینندگان