کد خبر: ۴۱۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۴ - ۲۴ تير ۱۳۹۲
در جلسه دیروز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

مسیر راهپیمایی روز قدس در شیراز مشخص شد

رئيس شورای هماهنگی تبليغات اسلامی استان فارس هدف ديگر برپايی مراسم بزرگداشت روز قدس را اعلام جعلی بودن رژيم نامشروع صهونيستی عنوان كرد
به گزارش شیرازه، رئيس شورای هماهنگی تبليغات اسلامی استان فارس با تأكيد بر اينكه ماه رمضان، بهترين فرصت جهت تحكيم وحدت امت اسلام است، گفت: قدس به‌عنوان بحث محوری بين مسلمانان مطرح است كه بايد به‌خوبی به آن توجه كرد.
حجت‌الاسلام محمد رضايی در نشست هماهنگی برگزاری راهپيمايی روز قدس در شيراز، اظهار كرد:‌ امام راحل(ره) توانست تمام جوامع اسلامی حتی غيراسلامی را در مقابله پديده شوم صهيونيست بسيج كند كه متأسفانه امروز همه دنيا به اين پديده شوم گرفتار هستند.
رضايي اضافه كرد: امروز صيهونيست‌ها فقط تهديد برای جوامع اسلامی نيستند بلكه جوامع بشری را تهديد می‌كنند به‌طوری‌كه برخی از نويسندگان يهود نيز به اين مسئله صراحت دارند.
وي در ادامه سخنان خود به اهداف برگزاری مراسم بزرگداشت روز قدس اشاره كرد و بيان داشت: نمايش وحدت و يكپارچگی جهان اسلام كه در اين روز تمام مذاهب گوناگون با شعار ضدصهيونيستی به خيابان‌ها می‌آيند و بازتاب بسيار زيادی در دنيا دارد و آن حمايتی كه مردم ما در كشور جمهوری اسلامی و در سراسر جهان اسلام از مردم مظلوم فلسطين می‌شود، موجب دلگرمی مردم فلسطين برای رسيدن به آرمان‌هايشان است كه اين هدف كمی نيست.
رئيس شورای هماهنگی تبليغات اسلامی استان فارس هدف ديگر برپايی مراسم بزرگداشت روز قدس را اعلام جعلی بودن رژيم نامشروع صهونيستی عنوان كرد و گفت: از همه مهم‌تر امروز صدای غربی‌ها در رابطه با احقاق حق مظلوم و ايجاد عدالت در عالم گوش‌ها را كر كرده است و بيشتر از همه از عدالت حرف می‌زنند مگر می‌شود كه كسی منادی عدالت باشد اما از يك رژيم صهيونيستی و يك رژيم جعلی و غاصب كه به كودكان و زنان هم رحم نمی‌كند حمايت كند.
حجت‌الاسلام رضايی با تأكيد بر اينكه ماهيت رژيم صهيونيستی بايد برای نسل جوان بازبينی و بازگويی شود، اظهار داشت: امروز نيز اقدامات تروريستی متعددی توسط ايادی استكبار در سوريه انجام می‌شود در حالی‌كه اين كشور سنگر مبارزه با صهيونيست در اين منطقه است و دشمنان به‌دنبال تخريب خاكريز اوليه مسلمانان هستند.

برگزاری مراسم راهپيمايی روز قدس در شيراز

وی با اشاره به برگزاری مراسم راهپيمايی روز قدس در شيراز گفت: امسال آخرين جمعه روز ماه رمضان، 11 مردادماه تقارن با 24 ماه رمضان است كه می‌توان از فرصت شب‌های قدر جهت تبليغ شركت در اين مراسم استفاده كرد.
رئيس شورای هماهنگی تبليغات اسلامی استان فارس با بيان اينكه مسير راهپيمايی در شيراز همان مسير هميشگی از ميدان امام حسين(ع)، چهار راه پانزده خرداد، سه راه نمازی و مصلی نماز جمعه است، گفت: برای سخنرانی نيز از يكی از چهره‌های كشوری قبل از خطبه‌های نماز جمعه استفاده می‌شود.

رژيم صهيونيستی را بايد با زور از بين برد

همچنين امام جمعه موقت شيراز در اين نشست گفت: رژيم صهيونيستی با زور آمده و بايد با زور هم آن را از بين برد.
حجت‌الاسلام محمدحسن مرادی با تأكيد بر اينكه امسال برگزاری راهپيمايی روز قدس به‌دليل وقايع مصر و سوريه از حساسيت بالايی برخوردار است،‌ گفت:‌ صدا و سيما و رسانه‌ها نقش بسيار مؤثری در اين زمينه دارند و تلاش كنند تا واژه‌های مربوط به اين روز برای مردم تبيين كنند مثلاً فرق صهيونيست با يهوديت را برای عامه مردم به‌خوبی تشريح كنند.
حجت‌الاسلام مرادی تأكيد كرد: بايد شعارهايی كه در اين روز نيز سر داده می‌شود مبنايی و شعارهای نوشتاری نيز به زبان‌های مختلف انگليسی، لاتينی، عربی و فارسی باشد.

با  ‌گذر عمر انقلاب، اهميت اهداف آن بارزتر می‌شود

مديركل تبليغات اسلامی فارس نيز در سخناني با تصريح اينكه برگزاری بزرگداشت روز قدس يكی از دستاوردهای عظيم انقلاب اسلامی است،‌ گفت:‌ هرچه از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد، اهميت مسائل و اهداف آن بارزتر می‌شود.
حجت‌الاسلام سيد ولی‌اله محمودی‌نژاد تأكيد كرد: امسال با توجه به نامگذاری سال حماسه سياسی برگزاری باشكوه راهپيمايی روز قدس از اهميت ويژه‌ای برخوردار است و تمام سازمان‌ها،‌ نهادها و رسانه‌ها بايد در برگزاری اين مراسم تلاش كنند.
محمودی‌نژاد اظهار كرد: وحدت و هماهنگی در اجرای راهپيمايی اين روز و بسيج تمام امكانات و تلاش مضاعف جهت تحقق حماسه سياسی بعد از انتخابات كه همين برگزاری باشكوه مراسم راهپيمايی روز قدس است، بايد صورت گيرد.

روز قدس فرصتی براي تبيين چهره واقعی دشمنان

همچنين مسئول معاونت تربيت، آموزش و فرهنگ پاسداری سپاه فجر فارس نيز در اين نشست با تصريح اينكه امروز غرب با تمام توان دم از دموكراسی و آزادی می‌زند اما شواهد برعكس اين را نشان می‌دهد، گفت: ترس استكبار جهانی از اسلام آزاد، عدالت‌محور و انقلابی است و برگزاری راهپيمايی روز قدس فرصت بسيار خوبی جهت تبيين چهره واقعی اين دشمنان است.
لطف‌اله حقيقی بر لزوم برگزاری باشكوه مراسم راهپيمايی در شيراز تأكيد كرد و گفت: با توجه به اينكه امسال گرم‌ترين و طولانی‌ترين راهپيمايی روز قدس را در طول سی سال گذشته در پيش‌رو داريم بايد برنامه‌ريزی‌های منسجم‌تری صورت گيرد و از كوتاه‌ترين زمان بهترين بهره‌برداری را كرد.وی با تأكيد بر اينكه قطعاً امسال نيز حضور مردم در راهپيمايی چشم‌گير است، گفت: سپاه و پايگاه‌های مقاومت بسيج با تمام قوا جهت برگزاری هرچه باشكوه‌تر اين مراسم تلاش می‌كنند.
نظرات بینندگان