کد خبر: ۴۱۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۱ - ۲۴ تير ۱۳۹۲
مديركل تبليغات اسلامی فارس خبر داد

پاسخ سوالات شرعی خود را تلفنی دریافت کنید

شهروندان می‌توانند در صورت به‌وجود آمدن هرگونه سؤال و شبهه مذهبی و دينی در ساعات اعلام شده با شماره تلفن 2344296 – 0711 تماس حاصل كنند.
به گزارش شیرازه، مديركل تبليغات اسلامی استان فارس از راه اندازي واحد پاسخ‌گويی كارشناسان دينی و روحانيان به سؤالات و رفع شبهات اعتقادی شهروندان شيرازی در ايام ماه مبارك رمضان به‌صورت تلفنی خبر داد.

حجت‌الاسلام سيد ولی‌اله محمودی‌نژاد در جمع خبرنگاران، افزود: همه روزه از ساعت 8:30 الی 13 كارشناسان دينی ـ مذهبی در اداره‌كل تبليغات اسلامی فارس آماده هستند تا به سؤالات شرعی و شبهات دينی شهروندان در ماه مبارك رمضان پاسخ دهند.

وي با تأكيد بر اهميت پاسخگويی به سؤالاتی كه ذهن مردم به‌خصوص جوانان را به خود مشغول كرده و گاه باعث به‌وجود آمدن شك و شبهه در اعتقادات آنان می‌شود، افزود: از آن‌جا كه بايد برای يافتن هر سؤال به متخصص و اهل فن آن مراجعه شود، برای پاسخ به سؤالات شرعی و شبهات دينی نيز بايد به متخصصان آن، كه روحانيان هستند، مراجعه كرد تا بتوان پاسخی مناسب و قابل اعتماد دريافت كرد.

محمودی‌نژاد، خاطرنشان كرد: در اين راستا واحد پاسخ‌گويی به سؤالات شرعی همشهريان را راه‌اندازی كرده‌ايم تا بتوانيم در راستای حل مشكلات مذهبی جامعه در اين ماه مبارك گام برداريم.

وي تصريح كرد: شهروندان می‌توانند در صورت به‌وجود آمدن هرگونه سؤال و شبهه مذهبی و دينی در ساعات اعلام شده با شماره تلفن 2344296 – 0711 تماس حاصل كنند. مديركل تبليغات اسلامی استان فارس، گفت: ماه رمضان بهترين فرصت برای افزايش سطح معنوی جامعه است كه اين امر می‌تواند به كاستن ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی در جامعه كمك بسياری كند. محمودی‌نژاد، بيان كرد: بايد تلاش كنيم با هماهنگی‌های انجام شده و برنامه‌ريزی‌های لازم مردم بتوانند در اين ماه مبارك از فضای معنوی جامعه بهره بيشتری ببرند به‌نحوی‌كه پس از پايان ماه نيز آثار و بركات اين معنويت هرچه بيشتر ديده شود.

وي در ادامه سخنان خود با اشاره به برنامه‌های اداره‌كل تبليغات اسلامی فارس در ماه رمضان، ادامه داد: امسال با اعزام دو هزار مبلغ و مبلغه عمومی به روستاها و مناطق محروم استان تلاش داريم در جهت حل معضلات دينی جامعه و ارتقا‌ آگاهی عمومی مردم در خصوص مسائل مذهبی حركت كنيم.
نظرات بینندگان