کد خبر: ۴۱۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۷ - ۲۴ تير ۱۳۹۲

فرماندار خرم بید: نخبگان بازوهاي فكري و تحقيقي اتاق فكر هستند

شهرستان خرم بيد اولين شهرستان كشور است كه در آن اتاق تعاون ايجاد شده و به همين منظور بستر خوبي براي دبيري اتاق فكر شهرستان ايجاد كرده تا از توان تمامي قابليت هاي انساني شهرستان براي پربارتر شدن اين اتاق استفاده شود.

به گزارش شیرازه به نقل از بام فارس ،داود ايوبي در اولين جلسه اتاق فكر شهرستان گفت: در كارگروههاي اتاق فكر بايد نخبگان صاحب نقش و نظر باشند و در اصل نخبگان بازوهاي فكري و تحقيقي اتاق فكر هستند.

وي افزود: افراد صاحب فكر و دارای تحصیلات دانشگاهی بايد وارد اين كارگروه ها شوند.

رئيس اتاق فكر شهرستان اظهار داشت: شهرستان خرم بيد اولين شهرستان كشور است كه در آن اتاق تعاون ايجاد شده و به همين منظور بستر خوبي براي دبيري اتاق فكر شهرستان ايجاد كرده تا از توان تمامي قابليت هاي انساني شهرستان براي پربارتر شدن اين اتاق استفاده شود.

فرماندار خرم بيد ضمن اينكه خواستار شهرستاني با رويكرد جديد با حضور جوانان شد، اذعان داشت : جوانان بايد خود را موظف به شركت در جلسات اتاق فكر و ارائه نظرات بصورت آزاد بدانند و تغذيه فكري جلسات باشند و كم كم با حضور خود زمينه از بين بردن باوردهاي قديمي منسوخ شده كه بر محوريت چند نفر و با فكر منفعت طلبي در شهرستان ايجاد شده شاهد تغييرات براساس واقعيت هاي موجود باشيم.

ايوبي گفت: شهرستان خرم بيد داراي قابليت ها و پتانسيل هاي زيادي است كه بايد در جهت رفاه مردم بكار گرفته شود و شناسايي و چگونگي استفاده از اين قابليت ها بايد در اتاق فكر انجام شود.

در اين جلسه دبير اتاق فكر شهرستان گفت: اتاق فكر ارگان تصميم گيري و اجرايي نيست بلكه ركني است تصميم ساز كه در آن بايد توليد تصميم شود تا در اختيار مديران اجرايي قرار گيرد.

نظرات بینندگان