کد خبر: ۴۱۴۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۳ - ۲۷ تير ۱۳۹۲

مدیرکل امور عشایر فارس: تامین آب شرب عشایر از طریق 38 تانکر آبرسانی

به منظور رفاه حال خانوارها اقداماتی از جمله توزیع تانکرهای ثابت و سیار بین خانوارها، حفر و تجهیز چاه آب شرب، احداث انبار، بهسازی چشمه و لایروبی قنوات انجام شده است.
به گزارش شیرازه، مدیرکل امور عشایر استان فارس درخصوص وضعیت آبرسانی به خانوارهای عشایری با وجود خشکسالی و کمبود آب ماه های اخر گفت: در حال حاضر تعداد 38 دستگاه کامیون تانکر آبرسانی به صورت بی وقفه و شبانه روزی آب شرب مورد نیاز خانوارهای عشایری استان را تامین می نمایند.

حسن حبیبی ادامه داد: به منظور رفاه حال خانوارها اقداماتی از جمله توزیع تانکرهای ثابت و سیار بین خانوارها، حفر و تجهیز چاه آب شرب، احداث  انبار، بهسازی چشمه و لایروبی قنوات انجام  شده است.

وی ابراز داشت: محدودیت منابع تامین آب و همچنین کمبود اعتبارات از جمله محدودیت های اساسی در این زمینه است که امیدواریم با تخصیص اعتبارات بیشتر به توان نیاز ضروی عشایر را با روند بهتری تامین کرد.

مدیرکل امور عشایر استان فارس عنوان کرد: هرچند آب شرب انسانی خانوارهای عشایری توسط امور عشایر تامین می شود اما به دلیل محدودیت و مشکلات منابع آبی در تامین آب شرب دام عشایری بایستی خود عشایر ادارات، امور عشایر شهرستان ها را کمک کنند.

انتهای پیام/523/4


نظرات بینندگان