کد خبر: ۴۱۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۹ - ۲۹ تير ۱۳۹۲

امام جمعه خرامه: از دولت تشکر می کنیم

در دومین هفته از ماه مبارک رمضان، نماز جمعه خرامه به امامت حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه این شهرستان در مسجد جامع برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شیرازه از خرامه، حجت الاسلام صباحی با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در آخرین جلسه دولت اینگونه گفت:  ویژگی های دولت نهم و دهم از دیدگاه رهبری، حجم کاری بسیار بالا، تلاش خستگی ناپذیر و در دست گرفتن شعارهای انقلاب است که در فضای عمومی کشور ثبت گردید، اگر چه شهرستان ما بیشتر از این نیازمند تلاش است اما با تاسی از فرمایش مقام معظم رهبری از دولت تشکر می کنیم.

وی در ادامه به سالروز وفات حضرت خدیجه (س) اشاره کرد و گفت : حضرت خدیجه (س) نماد صبر و مقاومت و انفاق است و مادران باید زمینه را برای گسترش دین در خانواده، فامیل و جامعه بستر سازی کنند.

امام جمعه خرامه با توجه به نزدیک بودن سالروز میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) از مردم شهر و روستا خواست تا در این روز به پخت نان مجانی برای روزه داران پرداخته تا به یُمن برکت این امام بزرگوار، مردم از نان تبرکی سفره ایشان بهره مند گردند.

حجت الاسلام صباحی از شورای نگهبان به خاطر خدمت رسانی به جمهوری اسلامی در عرصه انتخابات و همچنین از اداره بهزیستی و پرسنل آن تشکر کرد.

وی گفت : امیدواریم شهروندان، همکاران خوبی برای اداره بهزیستی باشند و این اداره نه فقط نیاز نیازمندان بلکه به سلامت جامعه کمک کند.

وی در پایان پس از اشاره به مسائل و احکام افرادی که نمی توانند روزه بگیرند خطاب به کشاورزان اینگونه گفت : کسانی که هنوز زکات خود را پرداخت نکرده اند این کار را انجام دهند و سفره این برکت الهی را پهن کنند چرا که زکات در زمان خشکسالی رفع بلا می کند.

قبل از آغاز خطبه های نماز جمعه، حجت الاسلام زارع شیبانی قائم مقام شورای نگهبان در شهرستان خرامه سخنانی را در مورد اهمیت شورای نگهبان ایراد نمود.

نظرات بینندگان