کد خبر: ۴۱۵۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۴ - ۳۰ تير ۱۳۹۲
رئيس اداره بازرسي سازمان بازرگاني فارس:

رئيس بازرسي سازمان بازرگاني فارس: مشاورین املاک در گرفتن حق کمیسیون گران فروشی می کنند

گران فروشان در صنوف مختلف شناسایی و همچنین افرادی که بر کالا درج قیمت نکرده و یا عدم صدور فاکتور را دارند، جریمه می شوند.
به گزارش خبرنگار شیرازه، رئيس اداره بازرسي سازمان بازرگاني فارس با اشاره به اجرا و اعلام طرح نظارت بر مشاورین املاک گفت: متاسفانه املاک در گرفتن حق کمیسیون گران فروشی و تخلف زیادی دارند که با طرح مشاورین این امر نظارت و به زودی دستورات و آمار تخلفات ارائه می شود.

محمد ابراهیم صداقت درخصوص طرح نظارتی بر بازار در ماه رمضان تاکید کرد: طرح نظارتی ضیافت  از 10 تیرماه شروع و تا پایان ماه ادامه دارد که کالاهای مرغ، شکر، برنج و حبوبات جزو طرح تنظیم بازار قرار دارند.

وی ادامه داد: برخی مصرف های خاص ماه رمضان مانند زولبیا، پزندگی ها در اولویت بازرسی قرار دارند و تیمی خاص فعالیت مراکز را تحت نظارت دارد. همچنین نظارت بر نمایشگاه در مقطع یک هفته ای انجام شد.

رئيس اداره بازرسي سازمان بازرگاني فارس ابراز داشت: گران فروشان در صنوف مختلف شناسایی و همچنین افرادی که بر کالا درج قیمت نکرده و یا عدم صدور فاکتور را دارند، جریمه می شوند.

صداقت درخصوص قیمت مرغ منجمد و گرم تاکید کرد: قیمت مرغ منجمد در طرح تنظیم بازار 4850 تومان است که محدودیت عرضه برای هیچ مرکزی وجود ندارد و براساس درخواست هرواحدی به میزان احتیاج آن ها مرغ در اختیارشان قرار می گیرد.

وی افزود: قیمت مرغ گرم نیز سود 7درصد به علاوه قیمت خرید است که اگر بیشتر از این میزان فروش رود تخلف به حساب می آید.

انتهای پیام/523/4   

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
شهرام یزدانیان نژاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۲
0
ای بابا...چرا در نوشتن خبر دقت نمی کنید!!آقای صداقت معاونت بازرسی سازمان صنعت،معدن وتجارت میباشد،نه.......دقت کنید لطفا