کد خبر: ۴۱۶۱۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۱ - ۳۰ تير ۱۳۹۲

تصاویر/تجمع و تحصن معترضین در جلسه علنی امروز شورای شهر شیراز

اعتراض این افراد این بود که چرا از ورودشان به شورا که یک نهاد مردمی است، جلوگیری می‌شود در حالی که هیچ کدام از مسئولین خودشان به محله‌های ما سر نمی‌زنند البته به جز در مواقع انتخابات، حالا هم که ما آمدیم، راهمان نمی‌دهند.
به گزارش خبرنگار شیرازه، جمعی از اهالی محله کوشکک شیراز امروز در حرکتی اعتراضی در صحن علنی شورای شهر شیراز تجمع کردند. اعتراض این افراد این بود که چرا از ورودشان به شورا که یک نهاد مردمی است، جلوگیری می‌شود در حالی که هیچ کدام از مسئولین خودشان به محله‌های ما سر نمی‌زنند البته به جز در مواقع انتخابات، حالا هم که ما آمدیم، راهمان نمی‌دهند. 
شبیر زارع خفری به عنوان نماینده شورا در جمع این افراد حاضر شد و در این خصوص پاسخ داد: آمدن و تقاضا کردن شما یک حق طبیعی است اما الآن جلسه است و نباید سر و صدا کرد.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۲
1
با اين پاسخ دادن انگار داره با منگولها حرف ميزنه : شبیر زارع خفری به عنوان نماینده شورا در جمع این افراد حاضر شد و در این خصوص پاسخ داد: آمدن و تقاضا کردن شما یک حق طبیعی است اما الآن جلسه است و نباید سر و صدا کرد.
ناشناس
منگولها نبايد سر و صدا كنيد مزاحم چرت اعضا ميشين
حرف حق
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۲
0
این هم از نمایندگانی که فقط در ایام انتخابات خود را نوکر مردم می دانند و پس از انتخابات آقای مردم هستند و مردم رعیت آنها
ناظر بی طرف
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۲
0
همین شورا بنابر قانون باید در روزهایی جلسه تشکیل داده و برای منگول ها و غیر منگول ها تصمیم گیری کند، بر درب و دیوار و همه جای شورا هم نوشته شده یکشنبه روز جلسه شورا است و در روز فلان و فلان از ساعت این تا آن برای مشکلات خود حضور پیدا کنید بارها هم دیده ایم که تک تک اعضا توسط مردم احاطه شده و مشغول پاسخگویی هستند. راستی اگر شورا یا هر نهاد دیگری هر زمان مردم دسته دسته برای گرفتن پاسخ هجوم آورند کار را تعطیل کند و به پاسخگویی بپردازد خود ما نمی گوییم شوراییان منگول هستند؟ اصلا آیا در آن صورت می توان کاری انجام داد که در مواجهه با مردم پاسخی وجود داشته باشد؟