کد خبر: ۴۱۸۷۳
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۶ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۲

زنگ خطر برای دلسوزان فارس؛ پول هایی که برای استاندار شدن خرج می شود!

این روزها با پدیده ای مواجه هستیم که بررسی های صورت گرفته نشان از خود شیفتگی عده ای معلوم الحال است که در گل آلود بودن رودخانه سیاسی استان و کشور مشغول صید ماهی هستند!

شیرازه- شمارش معکوس برای پایان یافتن دولت دهم در حالی آغاز شده که موجی از تغییرات را با شروع دولت یازدهم در سطح مسئولین استان هاشاهد خواهیم بود.

در استان فارس که انتخاب مسئولین آن همواره با شرایط حساس و حاشیه هایی همراه بوده است نیز این امر مستثنی نیست.

نبود انسجام برای یک تصمیم واحد و اختلاف سیاسی - مبنایی در میان افراد تاثیرگذار در انتخاب مدیر ارشد استان دو نکته ای است که باعث شده اختلافات مدیران فارس زبانزد دیگر استان ها شود و مسئولین کشوری نیز برای اینکه حاشیه ها دامن گیر آنها نشود افرادی خارج از استان انتخاب کنند تا به قول خودشان همه را راضی نگه داشته باشند و حرف کسی به کرسی ننشسته باشد و دیگر صدایی از فارس نشنوند!

این روزها با پدیده ای مواجه هستیم که بررسی های صورت گرفته نشان از خود شیفتگی عده ای معلوم الحال است که در گل آلود بودن رودخانه سیاسی استان و کشور مشغول صید ماهی هستند! ماهی های درشتی که نه به اندازه قلابشان است و نه سبدهایشان ظرفیت نگهداری آن را دارد.

عده ای که سعی می کنند با هزینه های مالی و سفارش رپرتاژ آگهی در مطبوعات و روزنامه های استان و زد و بندهای سیاسی نام خود را بر سر زبان ها بیاندازند تا چند صباحی-حتی به صورت شایعه هم که شده- بر اریکه ی مسئولیت در فارس سوار شوند.

این امر زمانی دردناک ترمی شود که این افراد نه تنها سیاست ماکیاولیستی را برای گرفتن قدرت دنبال می کنند، بلکه در پروفایل مدیریتی خود نیز سابقه و عملکرد درخشانی به چشم نمی خورد.همراهی و تعریف و تمجیدهای بی جای برخی مسئولین که حوزه کاری اشان ربطی به انتخاب مدیر ارشد استان ندارد نیز بر زشت بودن این رفتار می افزاید. به تعبیر عامیانه "نوشابه باز کردن" این دسته از مدیران برای گزینه های خودخوانده استانداری فارس نشان از طمع برای کسب قدرت و جایگاه ویژه در دولت آینده دارد تا دلسوزی برای سرنوشت استان!

زنگ خطر به صدا درآمده باید مورد توجه دلسوزان استان قرار گیرد تا فارس از این گردنه ی خطرناک به سلامت عبور کند!

انتهای پیام/523/5
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
رضوانی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۲
0
یکی از مسئولین شهر در دیدار با یکی از روحانیون شیراز گفته است؛ به حمدا... جهات مختلفی نظیر آشنایی نزدیک با معضلات فارس، کارآمدی، همت عالی، اعتدال، تعامل خوب با اقشار مختلف مردم و مسئولین به طور یکجا در جنابعالی جمع شده و به نظر من، شما بهترین گزینه کارآمد دیار فارس برای ورود به عرصه خدمتی نظیر استاندار فارس می باشید.
ایشون برای این روحانی سنگ تموم گذاشته و گفته مجموعه تحت مسئولیت وی نیز حمایت همه جانبه خود را از حضرتعالی اعلام می دارد!
محسن روحانی امام جمعه خفر
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۲
8
شما باید از خداتون باشه یک روحانی اینم از خانواده مرجعیت سکاندار این استان شود این حرفهایی احمقانه و تخریبها چیه ..
محسن
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۲
5
دوره تهمت ها وافتراها گذشته بهتره از خواب بیدار بشید
به هر حال چترها راباید بست زیر باران باید رفت
محسن
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۲
0
دوره تهمت ها وافتراها گذشته بهتره از خواب بیدار بشید
به هر حال چترها راباید بست زیر باران باید رفت
رضا
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۲
4
ایشون حتی اگر بکار استانداری هم نخورند بکار رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خواهد خورد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۲
0
تو خدا نماینده گان فارس دقت بیشتر از خود نشان دهند چقدر با ید فارس از استاندار ی رنج ببرد نگاه کنید به استانهای همجوار استان فارس هم نگاه کنید برای مثال استاندار قبل سفری به داراب داشت در ان سفر18600000میلیون تومان طرح مصوبه کرد در صدا وسیما چند بارپخش کردابروی داراب را برد اما یک ریال هم به داراب ندادند
نمایندهای فارس باید به فکر یک استاندار کارامد باشند
وحید
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۲
2
بنظرم بهترین و متعادل ترین گزینه با توجه به کشاورزی خیز بودن این استان و غفلت دولتمردان در بخش کشاورزی در این 8 سال که می توانست وزیر جاد کشاورزی هم باشه آقای دکتر طهماسبی هست که نائب رئیس کمیسون کشاورزی مجلس هم بوده و اهل زد و بند به هیچ عنوان نیست و الانم معاون سازمان بازرسی کل کشور و عضو ستاد بیت المال هم هست.