کد خبر: ۴۱۸۷۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۳ - ۰۵ مرداد ۱۳۹۲

تحویل داوطلبانه ماهواره در حرم سید علاالدین حسین(ع) + تصاویر

ماموریت شبکه های ماهواره ای متلاشی کردن خانواده و از بین بردن حیا و غیرت در جامعه است.
به گزارش شیرازه به نقل از تنویر، فرمانده پایگاه مقاومت حرم مطهرسید علاالدین حسین(ع) با اشار به طرح جمع آوری ماهواره گفت: این طرح باهدف مقابله با تهاجم فرهنگی از ابتدای ماه رمضان با شعار شیطان را از خانه دور کنید و سفره گناه را از خانه برچینید آغاز شد و تا کنون مردم بیش از 200 ماهواره بصورت داوطلبانه تحویل داده اند.





مهدوی افزود :در این طرح ما با راه اندازی نمایشگاه عکس و مشاوره سعی می کنیم آفت برنامه های ماهواره ای را برای مردم تشریح کنیم.


مسئول فرهنگی حرم مطهر سیدعلاالدین حسین با بیان اینکه ماموریت شبکه های ماهواره ای متلاشی کردن خانواده و از بین بردن حیا و غیرت در جامعه است گفت: باید بصیرت مردم را بالا ببریم تا مردم برای دینشان هزینه کننند.


سلیمان مهدوی همچنین ضمن اشاره به فعالیت های فرهنگی پایگاههای مقاومت در سطح شهر گفت: باید پایگاههای مقاومت کار جهادی کنند و این طرح را در منطقه خود اجرا کنند. حتی اگر قرار است از جیب پول بگذارند و یک دستگاه را از خانه بیرون بکشند کار بزرگی کرده اند.

لازم به ذکر است طرح تعویض ماهواره با گیرنده های دیجیتالی در ماه مبارک رمضان از ساعت 17 تا 21 در حرم مطهر سید علاالدین حسین(ع) انجام می گیرد.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
زرنگ
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۲
1
من حدس میزینم اینها یک ماهواره جدید و پیشرفته در خانه دارند و دیش قدیمی و کهنه خود را آورده اند تا یک دستگاه دیجیتال رایگان بگیرند
صادق
Netherlands
شنبه ۰۵ مرداد ۱۳۹۲
0
وای خدای من این عکس سعید هست عموتو اینجو چه می کنی بوی عرب