کد خبر: ۴۱۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۰ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۲
متولی تعویض ماهواره با گیرنده های دیجیتال:

مسئولین و خیرین کمک کنند تا سفره گناه از خانه های مردم جمع شود!

توقع ما از خیرین و کسانی که دلشان برای فرهنگ، انقلاب و اسلام می سوزد این است که کمک کنند تا سفره گناه از خانه های مردم جمع شود.

به گزارش شیرازه متولی تعویض ماهواره با گیرنده های دیجیتال در حرم سید علاءالدین حسین(ع) در گفتگو با خبرنگار ما از مسئولین و خیرین استان خواست تا از لحاظ مالی آنها را یاری کنند.

مهدوی با بیان اینکه تا کنون بیش از 200 ماهواره با گیرنده های دیجیتال تعویض شده که هزینه ای بالغ بر بیست میلیون تومان داشته است گفت:در صورتی که مسئولین،ارگانها و خیرین از لحاظ مالی به این طرح «تعویض ماهواره ها با گیرنده های دیجیتال» کمک نکنند احتمال متوقف شدن طرح وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه سپاه فجر استان، اداره کل اوقاف و امور خیریه و کمیته امداد امام خمینی(ره) در اجرای این طرح همکاریهای مناسبی داشته اند گفت: انتظار ما این است که استانداری،اداره کل فرهنگ و ارشاد فارس، آموزش و پروش و سایر نهاد ها هم پیشقدم شوند تا مشکلات مالی این طرح فرهنگی حل شود.


مسئول فرهنگی حرم مطهر سید علاءالدین حسین(ع) گفت: توقع ما از خیرین و کسانی که دلشان برای فرهنگ، انقلاب و اسلام می سوزد این است که کمک کنند تا سفره گناه از خانه های مردم جمع شود.

وی اضافه کرد: کسانی که هزینه افطاری مردم می دهند در این راه هم قدم برداردند تا شاهد اثرات مخرب شبکه های ماهواره ای درجامعه نباشیم.

سلیمان مهدوی افزود:در صورتی که مشکلات مالی ما حل شود بنا داریم بسته های فرهنگی را به مدت یک سال در بین خانواده هایی که ماهواره های خود را تحویل داده اند توزیع کنیم.

فرمانده پایگاه مقاومت حرم سید علاءالدین حسین(ع) همچنین  با اشاره به خرید فروش ماهواره در فروشگاههای صوتی و تصویری و سمساری ها از مسئولین امر به ویژه اداره اماکن خواست نظارت بیشتری در این مورد داشته باشند تا این دستگاه ها از بازار هم جمع آوری شود.

انتهای پیام/523/5

نظرات بینندگان