کد خبر: ۴۱۹۱۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۳ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۲
نماینده خرامه در مجلس:

از 60 روستای خرامه فقط یک روستا گاز دارد/در سال های اخیر بیش از 15 هزار نفر از خرامه مهاجرت کرده اند!

نماینده مردم خرامه ،سروستان و کوار در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتماد و اعتقاد دو طرفه بین مقام معظم رهبری و مردم موجب خلق حماسه سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری شد.
به گزارش خبرنگار شیرازه، داریوش اسماعیلی در جمع مردم روستای اسلام آبادشهرستان خرامه اظهار داشت: حضور یکپارچه و غرور آفرین مردم ایران در این انتخابات تمام معادلات دشمن را برهم زد و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در برابر دنیای استکبار بیمه کرد.

وی تاکید کرد: تاکید های مکرر و مرور پیامدهای فتنه 88 توسط مقام معظم رهبری برای مردم ضامن انتخابات سالم و با امنیت کامل ضامن قانون گرایی و چشیدن طعم شیرین نتیجه انتخابات در کشور شد و باعث شد که مردم در این برهه زمانی حساس مواظب و مراقب باشند تا ناخواسته وارد میدان و پازل دشمن نشوند.

داریوش اسماعیلی افزود: گرانی ها، فشارهای اقتصادی خارج کشور و تنش های سیاسی در بین مسئولین از جمله مسایل و مشکلاتی بود که سال گذشته شاهد آن بودیم.

وی با بیان اینکه دنیای استکبار انتظار داشت و پیش بینی می کرد حداکثر 10 میلیون نفر از مردم ایران در انتخابات شرکت کنند افزود: اگر انتظار و پیش بینی دشمن درست از آب در می آمد برخورد دنیا با ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی آنچنان خصمانه می شد که حتی انتظار حمله نظامی هم می رفت.

اسماعیلی اضافه نمود: کشور کانادا قبل از انتخابات اعلام کرد که انتخابات درایران بی ارزش و دروغین و از پیش مشخص شده است و اجازه نمی دهم در کشورم صندوق انتخابات ریاست جمهوری ایران وجود داشته باشد؛ اما دیدیم که بعد از برگزاری این انتخابات دولت کانادا به صورت کتبی عذر خواهی کرد.

وی بیان داشت: عذر خواهی کتبی یک کشور جز اسناد بین المللی و نقاط ضعف استراتژیک و سیاسی یک کشور تلقی می شود که روسیاهی برای دولت کانادا اتفاق افتاد.

ناظر مجلس شوراي اسلامي در شوراي برنامه ريزي و توسعه استان فارس خاطر نشان کرد: بیش از 300 نفر کاندیدای ریاست جمهوری شدند وشورای نگهبان تشخیص داد که از این تعداد 8 نفر باید در این صحنه حضور یابند و بعد ازآن مهم ترین موضوع انتخاب مردم بود.

اسماعیلی با اشاره به اینکه در حماسه اقتصادی همه اقشار جامعه اعم از دولت فعلی و آینده ، مجلس، مسئولین و مردم هرکدام دارای وظیفه ای هستند ادامه داد: مجلس باید قوانین لازم را تصویب کند و دولت باید قوانین را اجرا بکند و مردم همراهی کنند تا حماسه اقتصادی شکل بگیرد.

وی یادآور شد: افتخار می کنیم که مردم همیشه در تمامی عرصه های این نظام و انقلاب پیش قدم و جلوبوده اند و ما مسئولین همیشه پشت سرآنها حرکت می کنیم.

ناظر مجلس شوراي اسلامي در شوراي عالي معادن با بیان اینکه نعمت ولایت فقیه را در راس حکومت قدر بدانیم تاکید کرد:تبعیت از رهبری به عنوان یک تکلیف و واجب شرعی است که همه ما باید در تمامی امور سرلوحه کار خود قرار دهیم.

اسماعیلی بیان داشت:مردم کشور مصر انقلاب کردند، کشته دادند و دولتشان را عوض کردند و این ناپایداریهای مکرر در دولت مصر به دلیل نداشتن ولی فقیه در کشورشان است.

وی تاکید کرد:رمز توسعه و پیشرفت در شهرستان اتحاد و همدلی و همراهی است که بین مردم و مسئولین به صورت دو طرفه وجود دارد و اگر این اتحاد به تفرقه تبدیل شود توسعه و پیشرفتی در شهرستان حاصل نخواهد شد.

نماينده مردم خرامه، سروستان و کوار در مجلس شوراي اسلامي گفت:بنده از روز اول تاکید کردم که در زمانی که نماینده شما هستیم کمر همت را می بندیم و ذره ای از وقتمان را به جز برای شما به هیچ چیز دیگر اختصاص ندهیم و تا الان خدا این کمک را به ما کرد.

اسماعیلی خاطر نشان کرد:رها سازی آب به رودخانه کرباعث رونق گرفتن کشاورزی شهرستان شد و در ادامه چرخه اقتصادی مطلوبی در شهرستان خرامه اتفاق افتاد.

وی افزود:جاده شیراز خرامه به عنوان یک پروژه ملی در شهرستان خرامه است.مشکل اصلی در کند پیش رفتن بهسازی فاز اول محور شیراز خرامه پیمانکار است که به آن تذکر کتبی داده شده است.

عضو شوراي مرکزي نظام مهندسي معدن یادآور شد :فاز دوم بهسازی محور شیراز- خرامه که از ایزدخواست تا داریون را شامل می شود آغاز شده است. و اداره کل راه وشهرسازی استان فارس قول مساعد داده است که تا پایان سال بهسازی محور شیراز خرامه به اتمام برساند.

اسماعیلی اضافه نمود:کارخانه فولاد که اخیرا در کوار افتتاح شد موجب اشتغال 700 نفر به صورت مستقیم و 15 هزار نفر به صورت غیر مستقیم شد.

ناظر مجلس شوراي اسلامي در شوراي برنامه ريزي و توسعه استان فارس گفت:رودخانه کر باید ساماندهی شود وتمامی کانالهای آبرسانی مکانیزه و مدرن شود و آبرسانی به آبیاری تحت فشار تبدیل شود.

اسماعیلی بیان داشت:برای صنعتی شدن شهرستان یکی از مهم ترین پروژه ها انتقال کارخانه سیمان شیراز به خرامه است که در واقع این کارخانه با امکانات جدید در خرامه تاسیس می شود و ظرفیت آن دو برابر ظرفیت کارخانه موجود درشیراز در خرامه راه اندازی می شود.

وی ادامه داد:تا پایان مهرماه شهرک صنعتی خرامه آسفالت خواهد شد و مشکلات آب برق و گاز شهرک صنعتی در دست پیگیری است.

نماينده مردم خرامه، سروستان و کوار در مجلس شوراي اسلامي اضافه نمود:اتاق دیالیز بیمارستان جوادالائمه شهرستان خرامه با پنج دستگاه دیالیز آغاز به کار کرده است و در بیمارستان با کمبود پزشک متخصص مواجه بودیم و در حال حاضر پنج پزشک متخصص در بیمارستان مستقر هستند و دیگر مشکلات این مجموعه در دست بررسی است و در آینده نزدیک برطرف خواهد شد.

اسماعیلی اظهار داشت:شهرستان خرامه 60 روستا دارد اما یک روستای آن از نعمت گاز برخوردار است و عملیات گاز رسانی به سلطان شهر آغاز شده است و فاز مطالعاتی بخش کربال تمام شده است و فاز مطالعاتی کوه خیاره تمام شده است و کفدهک و خیرآباد تا دهه فجر از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد:مشکلاتی همانند نبود آب آشامیدنی مناسب و خشک سالی هایی در چند سال اخیر و فراهم نبودن مکانهای آموزشی مناسب در شهرستان باعث مهاجرت بیش از15 هزار نفر از مردم شهرستان خرامه به دیگر شهرستانها و شیراز شده است.

رئيس کميته معدن و صنايع معدني مجلس افزود:در سال گذشته پنج پروژه کمیسیون 215 مربوط به استان فارس اخذ شده است که دو تای آن مربوط به شهرستان خرامه بوده است.

انتهای پیام/523

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
از خرامه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۲
0
پسر خوب این خبر در خبرگزاری ها انتشار یافته و تولیدی روابط عمومی دفتر ایشون هست برای شما که اینقدر ادعا دارید زشته بنویسید به گزارش خبرنگار شیرازه ، بخوایدنهایتا می توانید به نقل ننویسید وباید بنویسید به گزارش شیرازه نباید بنویسید به گزارش خبرنگار شیرازه وقتی می نویسید به گزارش خبرنکار یعنی خبرنگار شما این خبر را نوشته
سینا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۲
0
کاش ایشون که اینهمه ادعا دارند بعد از 5 ماه و نیم سری به شهرستان سروستان هم می زدند تا نگویند از روز اول قسم خوردم به مردم خدمت کنم.معلوم نیست قسم خوردن به مردم شهرستان خرامه خدمت کنند یا حوزه انتخابیه..امیدوارم شیرازه ضمن گذاشتن این مطلب کمی هم به نمایندگانی که فقط به یک حوزه اختصاصی سر میزنند انتقاد کند تا مردم هم این سایت فعال رو خانه امن خودشون بدونن.
حقیقت
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۲
1
این خبر بیشتر مطالب آن دروغ است اصلا این حرف ها در روستای اسلام اباد گفته نشد این آقای اسماعیلی بعد از این که نماینده شده فقط حرف های دیگر مسئولان گذشته شهرستان را تکرار می کند خبرهای تکراری حرف های که دیگر قدیمی شد برای مردم عزیز خرامه حرف نو و ایده نو و طرح نو بگر دکتر عزیز
ضمنا شیرازه کارش درست است