کد خبر: ۴۱۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۰ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۲

فرماندار فراشبند: امکان اجرای پروژه پتروشیمی وجود ندارد!

فرماندار شهرستان فراشبند گفت: با وجود اینکه قسمت عمده عملیات ساخت محور فیروزآباد- فراشبند انجام شده اما به دلیل کمبود اعتبارات این طرح ناتمام مانده است.

شیرازه- علی فرهادی فرماندار فراشبند که با خبرنگار نخل بيدار صحبت کرده گفته است: در پروژه راه فیروزآباد- فراشبند پیمانکار مشغول به کار است، اما کمبود اعتبار باعث شده پروژه به کندی پیش  رود.

وی ادامه داد: پروژه پتروشیمی فراشبند از مصوبات سفر ریاست جمهوری بوده که تنها زمین آن مشخص شده است.

فرماندار شهرستان فراشبند با بیان اینکه یکی از نیازهای صنایع پتروشیمی آب است  ادامه داد: طبق پیگیری های انجام شده مشخص شد دلیل انجام نشدن این طرح مشکلات فنی بوده و  شرایط انجام پروژه نیست.

فرهادی تاکید کرد: شهرستان فراشبند از لحاظ منایع آبی همیشه مشکل داشته و با توجه به گرمای امسال در بعضی روستاها شرایط  بدتر از قبل شده است.

وی با اشاره به کمبود آب شرب و کشاورزی تصریح کرد: شرایط بحرانی آب را قبلا هشدار داده بودیم و باید برای انتقال آب به این شهرستان در آینده ای نزدیک برنامه ریزی شود.

فرماندار شهرستان فراشبند خاطرنشان کرد: برای مطالعه و اجرای طرحهای آبخیزداری در فراشبند بالغ بر یک میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

فرهادی اضافه کرد: برای اصلاح و حفظ منابع آب فصلی و سطحی و همچنین پیشگیری از خسارتهای کشاورزی باید 15 طرح آبخیزداری در سطح شهرستان اجرا شود.

فرماندار شهرستان فراشبند گفت: در دولت نهم و دهم در بحث جاده سازی کارهای خوبی انجام شده است اما نیاز است ادامه داشته باشد و طرحهای نیمه تمام تکمیل شود.

نظرات بینندگان