کد خبر: ۴۲۰۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۴ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۲

افطاری امام جمعه شیراز با دانشجویان و دانش آموزان نخبه شیراز

گرایش های متعددی درحاشیه راه مستقیم برای انسان وجود دارد اما انسان هدایت شده به سمت آنها کشیده نمی شود و به همین سبب خداوند برای جبران این فضاها، ماه مبارک رمضان و شب قدر را که یک فرصت استثنایی است، برای امت اسلامی قرارداده است.
به گزارش شیرازه، مراسم افطاری با حضور دانشجویان و دانش آموزان نخبه شیراز به میزبانی آیت الله ایمانی برگزار شد. نماینده رهبر معظم انقلاب در استان فارس در این مراسم، اظهار داشت: ایمان و علم، دو بال حرکت انسان به سوی رستگاری، موفقیت و کارآمدی است و برخورداری از این دو ویژگی، فرد را موثر و ماندگار می کند.
امام جمعه شیراز، افزود: دانش آموزان و دانشجویان باید خود را به سلاح ایمان و باورهای دینی آراسته کنند تا در جامعه موثر باشند و مدیریت کارآمد داشته باشند.
آیت الله ایمانی در دیدار با دانش آموزان و دانشجویان نخبه و نمایندگان تشکل های دانشجویی در شیراز، اظهارداشت: شب های قدربهترین فرصت برای بهره برداری معنوی درطول سال است و موفقیت درعرصه مدیریت در شب های قدر شکل می گیرد. سه شب 19، 21 و 23 به هم پیوسته و متصل است و انسان آگاه باید از این فرصت، فضل و کرم خداوند برای توسعه ظرف وجودی و سازندگی استفاده کند و از طریق دل بیدار و آگاه شود.

 آیت الله ایمانی در این دیدار، تاکید کردند: گرایش های متعددی درحاشیه راه مستقیم برای انسان وجود دارد اما انسان هدایت شده به سمت آنها کشیده نمی شود و به همین سبب خداوند برای جبران این فضاها، ماه مبارک رمضان و شب قدر را که یک فرصت استثنایی است، برای امت اسلامی قرارداده است.
نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری، بیان داشت: توسل به ارزش ها و باورهای دینی، انسان را در گام نهادن در مسیر راستی و درستی راسخ تر می کند و موفقیت و رستگاری اجتماعی و فردی را به همراه دارد.
انتهای پیام/523/4
نظرات بینندگان