کد خبر: ۴۲۱۱۷
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۵ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۲
مدیرکل آموزش و پرورش فارس در گفتگو با شیرازه اعلام کرد:

فارس، مقام دوم کشوری در کسب رتبه های تک رقمی کنکور

از شیراز آرش غیاثی سیدکی، رتبه سوم رشته زبان و هومن واصلی، رتبه پنجم رشته ریاضی را کسب کردند. همچنین پویان مینایی، رتبه چهارم رشته ریاضی و مهدی زارعی، رتبه دهم رشته علوم تجربی هر دو از شهرستان ممسنی فارس در کنکور سراسری سال 92 خوش درخشیدند.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس در حاشیه مراسم تجلیل از دستگاه ها و حامیان نیکوکار طرح اکرام ایتام در گفتگو با خبرنگار «شیرازه» خبر داد: چهار نفر از دانش آموزان استان فارس رتبه تک رقمی در کنکور امسال کسب کرده اند و از نظر فروانی رتبه های تک رقمی، فارس مقام دوم کشور را پس از تهران کسب کرده است.

حسین روزی طلب اعلام کرد: از شیراز آرش غیاثی سیدکی، رتبه سوم رشته زبان و هومن واصلی، رتبه پنجم رشته ریاضی را کسب کردند. همچنین پویان مینایی، رتبه چهارم رشته ریاضی و مهدی زارعی، رتبه دهم رشته علوم تجربی هر دو از شهرستان ممسنی فارس در کنکور سراسری سال 92 خوش درخشیدند.

وی در پاسخ به سوالی که چرا علی رغم اعلام آموزش و پرورش مدرسه ها از اولیاء شهریه ثبت نام دریافت می کنند، توضیح داد: اینکه دریافت پول اجباری نیست، حمل بر این نشود که نباید به مدرسه کمک کرد و پول داد. اگر خانواده ها همکاری کنند برای بچه های خودشان خرج می شود و به نفع فرزندان آن هاست، انجمن اولیاء و مربیان هم بر عملکرد مدرسه نظارت دارند.

تنها 10درصد از مدارس فارس هوشمندسازی شده است

روزی طلب ادامه داد: با توجه به بحث هوشمندسازی مدارس و خدمات آموزشی دیگری که خانواده ها توقع دارند مدرسه ها داشته باشند، همکاری اولیاء ضروری است. مدیرکل آموزش و پرورش فارس درخصوص هوشمندسازی مدارس گفت: تنها 10 تا 15 درصد از مدارس هوشمندسازی شده که نیاز است در این زمینه اولیاء همکاری کنند.

وی ادامه داد: به منظور هوشمندسازی مدارس از نظر اعتباری بودجه مصوب می شود اما این بودجه تخصیص پیدا نمی کند. به طور مثال در سال 91 چون با کسری بودجه مواجه بودیم این بودجه عملیاتی نشد. اگر هر کدام از اولیاء همکاری کنند در این زمینه موفقیت های خوبی به دست می آید.

انتهای پیام/523/4

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۲
0
وقتی از یک شهرستان رتبه تک رقمی بیارن این یعنی «ما می توانیم»
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۲
0
در کل چه رتبه ای رو داریم؟؟؟
ابوالفضل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۲
0
وقتي بودجه مصوب مي شود ولي پرداخت نمي گردد يعني بودجه اي براي اينكار وجود ندارد اگر بودجه مصوب نشود كه بهتر است ادارات آموزش و پرورش نيز دچار بلاتكليفي و سردرگمي نمي شوند .
ویونا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۲
0
" آرش غیاثی سیدکی " ؟؟

اسمشون سید کی آرش غیاثی هست

میتونستید از سایت سازمان سنجش اسمشون رو مشاهده کنید
حسین انصاری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۲
0
با سلام

ممسنی همیشه برای استان و کشور افتخار آفریده است ولی متاسفانه هیچگاه به این شهرستان توجه نشده و نمیشه

آهای شیرازه که هر جایی سر درمیاری بی زحمت ی نیگاه هم به این نوراباد ما بنداز اگه واقعا رسالتتو ناطلاع رسانی و نشان دادن نقاط ضعفه اگه رسالت شما توجه به محرومینه اگه رسانه شعارش تبعیض نباشه پس خواهشا ممسنی رو رصد کنین تا متوجه بشین این شهرستان هیچی نداره هیچی....

فارس همیشه از ممسنی و آدماش سوء استفاده میکنه ولی هیچ وقت قدمی برا پیشرفت و رفع محرومیت این شهرستان ورنداشته

آره داداش!!!!!!!!

نام این دیار درد شهر نورآباد است....