کد خبر: ۴۲۱۷۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۵ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۲
سایت رسمی نماینده جهرم خبر داد:

فرمانداری جهرم به فرمانداری ویژه ارتقا یافت

پورتال اختصاصی دکتر محمد رضا رضایی کوچی نماینده شهرستان جهرم در مجلس شورای اسلامی با درج خبری از ارتقا فرمانداری جهرم به فرمانداری ویژه خبر داد.
 به گزارش شیرازه به نقل از پرتال جامع دکتر محمد رضا رضایی، در پی پیگیری هایی مکرر و تلاش های مجدانه دکتر رضایی نماینده مردم شریف جهرم در مجلس شورای اسلامی فرمانداری جهرم  به ویژه ارتقا یافت.

دکتر محمد رضا رضایی در تشریح این خبر ضمن تبریک به مردم شریف جهرم گفت: شهرستان جهرم در تمامی عرصه های انقلاب اسلامی همگام با آرمان های امام راحل و مقام  معظم رهبری همیشه خدمات شایانی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ارائه نموده است. مردم جهرم همواره چه در زمان انقلاب و چه در جنگ تحمیلی با لبیک به آرمان های نظام و با اهدای شهدای بزرگوار و ایثارگری دلیر مردان این خطه  پیشتاز عرصه خدمت و رشادت بوده اند.

نماینده جهرم در مجلس شورای اسلامی افزود: پس از پیگیری های مکرر و رایزنی های مداوم با هیئت وزیران و وزارت کشور توانسییم در آخرین روزهای دولت دهم مجوز ارتقای فرمانداری شهرستان جهرم به فرمانداری ویژه را اخذ تا خدمتی به مردم غیور این خطه شهید پرورر و دارالمومنین کرده باشیم.

وی ادر ادامه صحبت های خود بیان کرد : به منظور ارائه خدمات مناسب و نیز عدم تمرکز اداری و کاهش مراجعات مردم به مراکز استان و همچنین در راستای بستر سازی عملی برای توسعه در آمایش شهرستانی و نیز محرومیت زدایی و توزیع عادلانه منابع و بودجه شهرستانی فرمانداری جهرم  به فرمانداری ویژه ارتقاء یافت.

دکتر رضایی افزود: یکی از مزایای فرمانداری ویژه ارتقای سمت فرماندار به معاونت استاندار و ارتقای چندین اداره شهرستان به معاونت اداره کل می باشد که موجب خدمات رسانی بهتر به مردم و افزایش بودجه دستگاه های اجرایی و رشد و شکوفایی شهرستان خواهد شد.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
جوان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۲
0
http://barbodnews.blogfa.com/post-2940.aspx
admin
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۲
0
dr-rezarr.ir
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۲
6
ما مردم داراب اعتراض داریم شما جمعیتتان به 200 هزار نفر هم نمی رسد