کد خبر: ۴۲۲۲۲
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۹ - ۱۴ مرداد ۱۳۹۲
در مصاحبه با شیرازه مطرح شد

رئیس مجمع نمایندگان فارس: مجلس به افرادی که در فتنه 88 نقش داشته اند رای نمی دهد

بعد از خلق حماسه سیاسی توسط مردم، طبیعتا به افرادی رای اعتماد داده خواهد شد که بتوانند با ارائه برنامه های خود حماسه اقتصادی را نیز محقق کنند.

الیاس طاهری رئیس مجمع نمایندگان استان فارس در گفتگو با خبرنگار «شیرازه»، درباره ترکیب وزرای پیشنهادی دکتر روحانی گفت: قضاوت در این باره زود است و نمایندگان مجلس برنامه های کاری، توانمندی های افراد، تخصص و تعهد وزرای پیشنهادی را به دقت بررسی خواهند کرد.

وی افزود: بعد از خلق حماسه سیاسی توسط مردم، طبیعتا به افرادی رای اعتماد داده خواهد شد که بتوانند با ارائه برنامه های خود حماسه اقتصادی را نیز محقق کنند.

نماینده اقلید در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: البته نمایندگان مجلس به کسانی که زمینه حضور در فتنه 88 را داشته یا افرادی که در قبال این فتنه سکوت کرده باشند، رای اعتماد نخواهد داد.

انتهای پیام/523/2

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
مردم فارس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۲
1
با سلام. درست است که انتخاب وزرا باید با رای نمایندگان مجلس باشد ولی نمایندگان محترم باید توجه داشته باشند که اکثریت مردم ایران و به خصوص مردم فارس در بین چندین نامزد قدرت مند و صاحب نفوذ به آقای حسن روحانی و برنامه هایشان رای دادند و ایشان نیز بر همین اساس کابینه خود را پیشنهاد داده اند و حتما به مسائل و مشکلات نیز توجه داشته اند. حال اگر برخی ازنمایندگان مجلس بخواهند از همین ابتدا به بهانه ساکتین فتنه و بو دار فتنه و ..... چوب لای چرخ دولت بگذارند ممکن است در دور بعد روی صندلی مجلس جایی نداشته باشند.
مگر آقای احمدی نژاد هر یک ماه یک وزیرذ را عوض نمی کرد؟ شما هم بگذارید دولت با امید و نشاط کارش را شروع کند شاید همین افرادی که شما آنها را ساکتین فتنه و نمی دانم بودار فته می خواندید بهتر از دیگران برای کشور و مردم کار کنند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۲
0
مگر شما ها هاشمی وخاتمی را ساکتین فتنه معرفی نمی کردید دیدید در انتخابات چه حماسه ای ایجاد کردند نماینده عزیز تشخیص مردم از شما دقیق تر است واگر نبود نه شما ونه روحانی در این جایگاه قرار نمی گرفتید پس مواظب رفتار خور باشید
اسکندر
Japan
دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۲
0
آقای محترم حتما چون سهم تان پرداخت نشده است می خواهید در رای دادن به کابینه روحانی کارشکنی کنید. تمامی افرادی که به کابینه روحانی رای ندهند منتظر رای مردم در انتخابات آینده مجلس نباشند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۲
0
زنده باد اصلاح طلبان خصوصا جناب دکتر اطاعت
علي
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۲
0
.............ايشون خودکشي کرد براي قاليباف ولي .....
عبدلله
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۲
0
باسلام به دلیل اینکه شما را می شناسم و معتقدم شما و جمع نمایندگان فارس رضایت خدا (و مصلحت نظام که در واقع همان صلاح مردم ) را در نظر می گیرید
مسعود
United States of America
دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۲
0
با سلام ودرود فراموش نکنید که همین فتنه گران حداقل بیست میلون رای دادند و فقط یک روز در تهران بیش از سه میلیون نفر در خیابان اعتراض مسالمت امیز میکردند : پس خواهشا دیگر این واژه فتنه فتنه گران را بکار نبرید ... فراموش نکنید که این به گفته شما فتنه گران با احمدی نژاد مشکل داشتند نه با اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی ... تا جوابی ندارید فتنه و فتنه گر و فتنه گران و سکوت در برابر فتنه گران و همراهی با فتنه گران : ببینیم از یک کلمه چه واژه هایی ساخته شد ...