کد خبر: ۴۲۴۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۵ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۲
فرماندار شیراز در راستای مصوبه شورای ترافیک استان فارس:

برخورد با مزاحمین خیابانی مستلزم تعیین دقیق حد و مرز این تخلف است

در پی درخواست‌های مکرر شهروندان در برخورد با خودروهای مزاحمین خیابانی مردم، این موضوع مورد تاکید استاندار محترم فارس در شورای ترافیک استان قرار داشت.
به گزارش شیرازه سایت فرمانداری شیراز از قول زرین کلاه فرماندار شیراز، نوشت: برخورد با مزاحمین خیابانی مردم و توقیف خودرو آنان بر اساس مصوبه شورای ترافیک استان می باشد که وظایف هر دستگاه را قانون مشخص کرده و شهرداری شیراز نیز موظف گردید سازوکار محل نگهداری خودروهای متخلف در این طرح را فراهم کند و این برخورد مستلزم تعیین دقیق حد و مرز تخلف گفته شده (مزاحمین خیابانی) است. 
جواد زرین کلاه، فرماندار شیراز با تقدیر از همراهی دستگاه محترم قضایی ودیگر دستگاه های حاضر در موفقیت طرح های امنیتی، اجتماعی شهرستان شیراز، اظهار داشت: در پی درخواست‌های مکرر شهروندان در برخورد با خودروهای مزاحمین خیابانی مردم، این موضوع مورد تاکید استاندار محترم فارس در شورای ترافیک استان قرار داشت. نماینده عالی دولت در شهرستان شیراز در خصوص سخنان شهردار شیراز در ارتباط با توقیف خودرو متخلفان (مزاحمین خیابانی) در پارکینگ های روباز، تصریح کرد: در برخورد با مزاحمین خیابانی و توقیف متخلفان، شهرداری شیراز نیز موظف گردید سازوکار محل نگهداری خودروهای متخلف در این طرح را فراهم کند.
فرماندار شیراز در خصوص زمان اجرای طرح برخورد با مزاحمین خیابانی نیز خاطرنشان کرد: تا هنگامی که شرایط لازم برای اجرای طرح فراهم نشود، اجرای آن عملی نخواهد بود و در این راستا شورای تامین شهرستان شیراز در جلسه آتی حد و مرز دقیق تخلف یاد شده را تعیین و سپس با صدور حکم قضایی، اجرای طرح عملیاتی خواهد شد.
این مقام مسئول در پایان از شورای اسلامی شهر شیراز بدلیل حمایت از این طرح در راستا مطالبات مردمی و تصویب سه برابری حق پارکینگ این گروه از خودروها تقدیر و تشکر کرد و در خصوص مدت زمان اجرای طرح، ابراز داشت: این طرح تا رفع ناهنجاری ها در شهر شیراز ادامه خواهد یافت و انتظار داریم دستگاه های مرتبط با تمام توان در چارچوب قانون به وظایف تعریف شده خود عمل کنند به نحوی که شاهد افزایش سطح رضایتمندی مردمی در این حوزه نیز باشیم.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
مجيد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۲
0
سلام
بابا جون يه كم بجمبيد
بسته بي حالي و بي غيرتي و بي خيالي
بعد هم جناب فرماندار يه فكري براي الودكي صوتي ماشين ها كن بابا ديوانه شديم صبح ساعت 4 با اين صداها بيدار ميشيم تا ساعت 2 شب كه يه ذره خواب ميريم
صلوات