کد خبر: ۴۲۵۲۷
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۱ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۲
مدیر آبفا شهری استهبان:

مشترکی در استهبان 25 تن آب در ماه مصرف کرده است!

مدیر آبفا شهری استهبان تصریح کرد: هر کولر آبی بطور متوسط در طول شبانه روز بین 500 الی 600 لیتر آب مصرف می کند که مدیریت آب این کولرها نیز ضروری است

به گزارش خبرنگار شیرازه از استهبان؛ قتی که فصل تابستان آغاز می شود با شروع فصل گرما جیره بندی آب در شهر استهبان آغاز می شود.بدون اطلاع قبلی البته دوره ای در نقاط مختلف اکثر شب ها از ساعت 23 تا 4 صبح آب قطع می باشد. خدایی نکرده که منبع آب در پشت بام نداشته باشی و کودکی در منزل داشته باشی که تشنه باشد و یا عذر خواهی می کنم نصف شب حواست نباشد که آب نیست به توالت رفته باشی آنوقت هست که بلند داد می زنی و همه را از خواب بیدار می کنی که آب نبوده را برایت بیاورند! اینها تنها گوشه ای از مشکلات قطعی آب در استهبان است .در شب های ماه مبارک رمضان مردم استهبان از قطعی آب شگفت زده شدند.

برای پیگیری این موضوع مدیر آبفا شهری استهبان در گفتگو با خبرنگار شیرازه گفت: 350 میلیون تومان اعتبار نیاز است تا دو چاه از مجموع 8 چاه استهبان مجهز شود تا مشکل کمبود آب استهبان برطرف شود.

خانزاده افزود: هدر روی آب در این شهر بالغ بر 50 درصد می باشد که با بررسی های انجام شده تعدادی از شهروندان استهبانی با نصب پمپ آب بطور مستقیم بر روی کنتور حق دیگران را ضایع می کنند که این خلاف است و مشمول جریمه می گردند و در استهبان مشترکی وجود دارد که 25 تن آب در ماه مصرف کرده و این بسیار بالاست.

وی اضافه کرد: قرار دادن منبع آب در پشت بام ها اجباری است و تاثیر زیادی در تامین آب شرب و مصرفی شهروندان در مواقع نوسانات برق، ترکیدگی شبکه های آب در فصل تابستان خواهد داشت.

مدیر آبفا شهری استهبان تصریح کرد: هر کولر آبی بطور متوسط در طول شبانه روز بین 500 الی 600 لیتر آب مصرف می کند که مدیریت آب این کولرها نیز ضروری است.

خانزاده گفت: با توجه به اینکه 8 سال است قیمت آب بها خانگی افزایش نداشته و به دلیل اینکه قیمت آب ارزان است مصرف در این شهر بالاست. وی در پایان از مسئولین خواست تا از اعتبارات استانی و خشکسالی برای برطرف کردن مشکل کمبود آب استهبان کمک کنند.


انتهای پیام/224224

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
کیانوش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۲
2
شما که الحمدالله سد دارین خابیدین رو سد داراب مفتی مفتی صاحب شدین
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۲
0
ای کاش توضیح میدادن این 25 تن اب برای چه مصرفی بوده، بعد در جواب این دوستمون باید بگم این سد داراب نیست و در رودبار استهبان قرار داره و جزو حوزه استهبانه و مالکیتش اصلا داراب نیست.
حالا اون سد کجا و شهرستان استهبان کجا ما خودمون تا دلت بخواد اب داریم برادر
کیانوش
حتما اب معدنی درست میکرده
هم استانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۲
1
راست میگه کیانوش
جواد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۲
0
کیانوش جان
رودبال جزو صابونت هست سد هم در همین محدوده هست شما هم دیر متوجه شدی سد سد بکنی بگو خب
کیانوش
GERMANY
چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۲
0
جواد جان سلام الحمدااله سالم وسلامت باشی اولا صابونات هست نه صابونت دوما شما رو چه به سد شما باید همون ملکی دوزی ادامه بدین تا شهرت پیدا کنین نه با استفاده از موقعیت های جای دیگه دنبال شهرت باشین سوما همون محدوده که شما میگن حداقل حداقل 4برابر فاصله داراب تا سد هست ما دارابی ها 1ساعت راه بریم میرسیم سد شما چی دست کم 6ساعت باید راه بیاین تا برسین سد
هم استانی
افرین کیانوش جان خوب ساکتش کردی
بی طرف فسایی
GERMANY
چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۲
0
حق با داراب هست خدایش تو نقشه هم نگاه کنی مشخصه حق با دارابه