کد خبر: ۴۲۵۸۰
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۳ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۲

استقبال پرشور مردم خنج از درب حرم مطهر امام کاظم (ع) + تصاویر

مراسم باشکوهی نیز به همین مناسبت در جوار شهدای گمنام شهر خنج به همت ستاد عتبات عالیات و هیئت رزمندگان اسلام سپاه شهرستان خنج برگزار گردید.
به گزارش شیرازه به نقل از خنج کهن، درب حرم مطهر امام موسی کاظم (ع) وارد شهرستان خنج شد. از همان ابتدای ورود این درب مطهر به شهرستان خنج و گذشتن از روستاهای مختلف، با استقبال پرشور مردم همراه بود.
این درب مطهر با عبور از روستاهای بخش مرکزی، در میدان شهدای گمنام شهر خنج مستقر شد و عاشقان اهل البیت (ع) به دیدار این درب مطهر شتافتند. مراسم باشکوهی نیز به همین مناسبت در جوار شهدای گمنام شهر خنج به همت ستاد عتبات عالیات و هیئت رزمندگان اسلام سپاه شهرستان خنج برگزار گردید.
حیدری دبیر ستاد عتبات عالیات استان فارس در حاشیه این مراسم گفت: این درب مطهر دارای ابعاد 4/60 در 3/20 بوده که از چوب ساج خریداری شده از قاره آفریقا ساخته شده است. ویژگی منحصر به فرد چوب ساج این است که در برابر باران و برف صدمه ای نمی بیند و هرگز پوسیده نمی شود. از چوب های عناب و نارنج نیز در ساخت درب استفاده شده است.
حیدری در ادامه گفت: این درب مطهر با یک کیلوگرم طلا، 25 کیلوگرم نقره و 250 کیلوگرم مس تزئین خواهد شد.
دبیر ستاد عتبات عالیات استان فارس در ادامه خاطرنشان کرد: این درب توسط 15 نفر در مدت زمان 7 ماه در شیراز ساخته شده است.
وی در پایان گفت: درب صحن حرم مطهر امام موسی کاظم (ع) پس از عبور از روستاهای مختلف شهرستان خنج به شیراز و پس از آن به قم جهت طلاکاری منتقل خواهد شد.

















انتهای پیام/224224


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Thailand
پنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۲
1
لا اله الا الله
الحکم التکاثر ...
کوروش
United States of America
پنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۲
1
مردم کشورهای پیشرفته در چه اندیشه ای اند و این هموطنان در چه بیراهه ای هستند.
ناشناس
مردم کشورهای پیشرفته با سگ و گربه ازدواج می کنند و می خوابن!
مردم کشورهای پیشرفته گوشت خوک و رتیل و عقرب و موش می خورند
مردم کشورهای پیشرفته تجاوز به مادر و خواهرشون رو حلال می دونند
در یکی از این کشورهای پیشرفته ماهانه 300 بچه از دختر خانم های دانش آموز دبیرستانی متولد می شه
در یکی دیگه هر روز 16 نفر از گرسنگی می میرن
دیگه پیشرفت از این بیشتر کوروش؟!
حقیقت را بگو نه واقعیت را
شمایی که میگی مردم کشور های پیشرفته با سگ و گربه ازدواج میکنند و خیلی چیزای دیگه... فقط شنیدی فقط توی سایتا خوندی و از اونجا هیچی نمیدونی. من یه مسلمونم یه شیعه اثنی عشری ام اما هیچوقت به خودم اجازه نمیدم طلب حاجت کنم از یک تکه چوب و چند کیلو فلز بی ارزش پدرم چیزی به من آموخته که شما صدها سال دیگه هم نمیتونی اونها رو به فرزندانت آموزش بدی پدرم به من آموخته بجای اینکه فقط قرآن رو از بر کنم و اون رو به گردنم آویزون کنم و صورتم رو به در ضریح امامم بمالم راه و روششون رو گفتارشون رو عملی کنم نه اینکه دنبال فراماسونسیمی باشم که سیصد سال پیش وارد زندگی ام کردن و به غفلت اطرافیانم رو هم گمراه میکنم بهتون توصیه میکنم دوست مسلمان من... کتاب بیشتر مطالعه بفرمایین چرا راه دور اندکی هم از کتابهای آقای مطهری مطالعه بفرمایین اندکی هم از کتابای مرحوم طباطبایی مطالعه بفرمایین
بهار
Thailand
پنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۲
1
این بت پرستی و بوسیدن چوب و سنگ... زیبنده ملت مسلم ایران نیست...